Avatar billede j-johansen Nybegynder
29. september 2002 - 10:30 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Opdatere BIOS

Hvordan opdatere jeg bios?
Jeg har disse info:

BIOS Date: 04/12/99
BIOS Type: Award Modular BIOS v4.51PG
BIOS ID:  04/12/1999-i440BX-W977-2A69KL1AC
BIOS Eval: #9KA6-01
Chipset:  Intel 440BX/ZX rev 3
Superio:  Winbond 977TF rev 0 found at port 3F0h
Avatar billede rebecca Novice
29. september 2002 - 10:46 #1
hvilket bundkort har du
Avatar billede j-johansen Nybegynder
29. september 2002 - 11:07 #2
6ABX2V/6AZX2V
ATX

Havde lige selv fundet en pakke der skulle passe, men flash programmet kunne ikek køre under xp
Avatar billede j-johansen Nybegynder
29. september 2002 - 11:09 #3
ikek = ikke

(ups)
Avatar billede jefa Nybegynder
29. september 2002 - 11:18 #4
Avatar billede j-johansen Nybegynder
29. september 2002 - 11:54 #5
Jeg "went for it", og det lykkedes!

1. Jeg fandt den rigtige driver på http://www.driverguide.com
2. PROBLEM: havde gjordt hvad der stod i readme filen, men den sagde den ikke understøttede winxp
3. jeg gjorde som der stod på http://www.amptron.com/html/howto.html, under win98 skrev jeg i dos format a: /s

derefter kopierede jeg filerne jeg fandt på http://www.driverguide.com over på disketten og genstartede xp pcen men disketten i, og gjorde som der stod i readme'en.

DONE

ps. jefa, lav lige et "svar" så du kan få (i det mindste nogle) point!
Avatar billede jefa Nybegynder
29. september 2002 - 11:57 #6
God søndag
Avatar billede alling Nybegynder
09. april 2003 - 03:16 #7
Hej J-johansen

Ja, undskyld at jeg henvender mig på en lukket sag, men jeg har samme bios og MB som dig, men kan ikke finde en bios opgrade på driverguide.com (eller nogen andre steder for den sags skyld)

tror du jeg kunne lokke dig til at sende biosupgrade filen til mig på mail ??

På forhånd tak

Frank
Avatar billede j-johansen Nybegynder
09. april 2003 - 14:53 #8
det er jeg sgu ked af, men jeg har for længst smidt filerne ud - det lykkeds jo, og så var der ingen grund til at beholde dem, vel?
Avatar billede alling Nybegynder
09. april 2003 - 14:58 #9
sandt nok....bare ærgeligt for mig :-)
Men tak for svaret alligevel..

Frank