Avatar billede sazon Nybegynder
29. september 2002 - 03:24 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

spikes og andet..

Hey jamen jeg fyre en masse points af til den der kan give mig en ordenlig tutorial til at lave Spikes eller andet _FEDT!_ i 3d-max helst noget man kan bruge til hjemmesider osv...  jeg er nubi så den skal altså være okay fed den tutorial :]
Avatar billede milo Nybegynder
29. september 2002 - 03:41 #1
Avatar billede giomx| Nybegynder
29. september 2002 - 04:49 #2
Avatar billede sazon Nybegynder
29. september 2002 - 12:01 #3
hvordan gemmer man ting i 3dmax til jpg fx?
Avatar billede milo Nybegynder
29. september 2002 - 12:55 #4
man gemmer ikke, man renderer, når der er tale om 3d...
Avatar billede giomx| Nybegynder
29. september 2002 - 13:55 #5
enten render helt, eller lav preview(F9) og tryk på den lille diskette. Det er nemmere at gemme som .png, på den måde tår du perfect transperancy på, så det kun er din model som du tar med i photoshop fx.
Avatar billede jaws3d Nybegynder
29. september 2002 - 16:41 #6
Definer Spikes?
Avatar billede sazon Nybegynder
29. september 2002 - 18:41 #7
glem spikes var noget jeg fandt på de skulle hedde ;] men må MEGET gerne være noget i stil med ...

http://www.timeshock.dk/tutorials.asp?id=3D1
Avatar billede jaws3d Nybegynder
30. september 2002 - 01:55 #8
Jeg har lavet en "onscreen" tutorial som en AVI, men du skal bruge et VideoCodec, der hedder TSCC, og kan hentes her :
http://www.techsmith.com/products/camtasia/codecdownload.asp

Selve video'en kan hentes her.. www.juggz.dk/spikes.avi
Avatar billede jaws3d Nybegynder
30. september 2002 - 01:56 #9
Jeg har lavet en "onscreen" tutorial som en AVI, men du skal bruge et VideoCodec, der hedder TSCC, og kan hentes her :
http://www.techsmith.com/products/camtasia/codecdownload.asp

Selve video'en kan hentes her.. www.juggz.dk/spikes.avi

Sorry for dubletten,, failede lige der.... :))
Avatar billede sazon Nybegynder
30. september 2002 - 09:05 #10
80 til jaws
10 til jer andre  tak skal i ha' :)