Avatar billede buus1 Nybegynder
29. september 2002 - 00:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

kender du en logbog

I min logbog under system finder jeg følgende oplysninger er hændt 2 gange hvert 4. sekund.

"Systemet har registreret, at netværkskortet MAC-bro-miniport er sluttet til netværket, og har påbegyndt normal drift over netværkskortet."

Det betyder at jeg ikke kan se andre "hændelser", ovenstående fylder simpelthen logbogen op. Men hvad er det egentlig der er hænder og hvordan kan jeg stoppe det. Jeg går nemlig udfra at det sløver min gamle 350mhz. og det har jeg slet ikke brug for.
Avatar billede jsb Nybegynder
29. september 2002 - 00:51 #1
Det virker lidt mærkeligt at den skal komme med den hændelse så tit, det tyder på at der er et eller andet der ikke fungerer som det skal. Er der et event id nr?
Avatar billede buus1 Nybegynder
29. september 2002 - 00:57 #2
ja 4201, men der ikke nogen oplysninger på om lige den form for hændelser
Avatar billede jsb Nybegynder
29. september 2002 - 01:09 #3
Ja, så ved jeg sgu' ikke rigtigt...sorry
Avatar billede burningice Nybegynder
30. september 2002 - 08:46 #4
rent teknisk betyder det at du mister og for net på dit kort ca. 2 gange hvert 4 sekund. Hvorfor den gør det ved jeg dog ikke.
Avatar billede buus1 Nybegynder
25. oktober 2002 - 23:53 #5
nå-ja