Avatar billede martin_v Nybegynder
21. september 2000 - 12:21 Der er 9 kommentarer og
5 løsninger

www.spotten.dk (Last minute pilot)

Hej Venner

Kunne i tænke jer at klikke jer lidt rundt på min nye site www.spotten.dk

Det vil være fedt hvis vi opretter jer som medlem og prøver at oprette et indslag helst med et billede.
Alle seriøse tilbagemeldinger vil blive belønnet med en dags gratis banner reklame på spotten, når vi går i produktion.

Hvis der skulle sidde en ASP-programmør derude som har nogle gode ideer til flere funktioner på sitet så skrive til mig på martin@spotten.dk

p.s Sitet er stadig kun en beta-version så der er stadig en masse mangler.

Hilsen Martin Nymann Vinther
Avatar billede padde Nybegynder
21. september 2000 - 12:34 #1
Grunddesignet er der ikke noget at udsætte på... Jeg kan godt lide din spot-man, Den orange er som også meget fin, -  men jeg synes det mangler en del finpudsning.

Eks. skal man scrolle (selv i 1024*768) for at se hele menuen - det synes jeg ikke er så smart. Det er heller ikke pænt når den folder sig ud... det ser mærkeligt ud.

Den blå bar foroven passer ikke ret godt til resten af siden.

Hvad med at have reklamebannerne alleroverst eller for neden? - når banneret er midt i forstyrrer det resten af siden.

7/8@13

Avatar billede erikjacobsen Ekspert
21. september 2000 - 12:48 #2
D
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
21. september 2000 - 12:49 #3
Hovsa;-)  Du skal nok ændre teksten fra
  Spotten er optimeret til at blive set i Microsofts browser \"Internet Explorer\"
til
  Spotten kan kun ses i Microsofts browser \"Internet Explorer\"
eller gøre noget ved det. Beklager, men jeg gider ikke starte en anden browser
Avatar billede powell Nybegynder
21. september 2000 - 13:12 #4
Jeg tror du bør tjekke teste her efter: http://websitegarage.netscape.com/

MINUS: Siden er langsom om at komme frem, den er ikke kompertibel med andre browsere...

PLUS: Designet er flot og gennemført, søge redskaberne er virkelig effektive.

Siden ville være et fund hvis den var mere kompertibel med andre browsere, grafikken i sig selv er flot, hvor farverne hamonerer og øjet ikke distraheres af okulte farver eller bevægelser...
Avatar billede martin_v Nybegynder
21. september 2000 - 14:50 #5
Jeg har ellers været meget omhyggelig med at test både i explorer og netscape. Jeg må lige hjem og kigge på det. Det er sikkert kun startsiden som driller...

Mange tak for jeres hurtige response
Avatar billede winx Nybegynder
21. september 2000 - 18:25 #6
Fint og overskuligt design.
Jeg kan dog ikke lide den måde de undermenuer kommer frem på. lav dem grafisk det gør det meget pænere. eller en ande farve.

Det er også lige en lille fejl. i din søge rubrik står der ikke noget i den gule submit kanp.
og så skal du også lave skrifttypen om til Verdana som alt det andet.

Jeg sys også lige at du skulle lave et link til forsiden i den øverste menulinie.

[winx] ie 5
Avatar billede kane Juniormester
21. september 2000 - 18:25 #7
kan man \"købe\" dit upload til billeder. er det til db??
Avatar billede michaelfugl Nybegynder
21. september 2000 - 18:32 #8
Grafikken er flot og overskuelig. Desværre er den lidt langsom at loade.

Dine undermenuer er ikke ret gode. De passer slet ikke til den grafiske menu.
Avatar billede snedled Nybegynder
21. september 2000 - 20:09 #9
...bare en lille kommentar.

Det er altså ærgeligt at din menu er så lang, især når den samtidig folder sig ud. - Kunne du ikke lægge den der mand (vildt fed) ovenover eller over i den anden side? - Det er for synd at man ikke kan trykke på hele din side uden at skulle scroll, selv i 1076.

Men se, det er jo bare problemet i IE.  Har du testen den i Netscape??
          MAN KAN INTET SE!!!

..så få lige det rettet!

/snedled
Avatar billede martin_v Nybegynder
21. september 2000 - 22:23 #10
Tak for jeres kommentare.
Det er virkelig fedt at I kommer med så seriøse svar. Der er vist ingen tvivl om at der skal rettes lidt i den venstre menu. Så jeg må lige ha\' min grafiker på den sag. Undskyld at i kun fik 6 point jeg troede ikke at de blev delt ud.

Med hensyn til KANE: Hvis du er interesseret i et upload modul kan du lige maile til mig på martin@spotten.dk

Jeg synes virkelig at det er nogle gode svar i er kommet med, så kunne I ikke sende mig jeres mail adresser så jeg kan få fat I jer igen når jeg har fået tilpasset spotten.dk

p.s Det er virkelig flovt med netscape, jeg har testet og testet men åbenbart ikke i går.

Mange tak for hjælpen
Hilsen Martin
Avatar billede martin_v Nybegynder
21. september 2000 - 22:24 #11
p.s ER DER SLET INGEN DER HAR SET GIFFEN I TESKTEN SPOTTEN.DK
Avatar billede martin_v Nybegynder
21. september 2000 - 23:02 #12
Så nu er fejlen fundet, det var Politikens nyhedsbox som fejlede
Avatar billede powell Nybegynder
22. september 2000 - 09:40 #13
Jo giffen i spotten er genial, og godt tegnet...
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
24. september 2000 - 13:43 #14
Det ser godt ud, bortset fra at siden er meget rodet. Det er ikke godt med al den grafik i toppen. Du bør tømme lidt ud :o). Ellers ser det vildt fedt ud.

M.v.h.
Rasmus Lind