Avatar billede asuz.dk Nybegynder
26. september 2002 - 21:39 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP !!!!!!!

I mit Windows ME kan jeg nogle gange ikke se teksten, det er sådan en lille tekst man ikke kan se....
Hvordan laver jeg det om så det er lige så tydeligt som det andet tekst ???????
TEKSTEN ER HELT KRUMSET SAMMEN !!!
Avatar billede dumdum Nybegynder
26. september 2002 - 21:40 #1
velvalgt overskrift...
Avatar billede radiohead Nybegynder
26. september 2002 - 21:41 #2
sigende titel
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2002 - 21:42 #3
hvor forekommer det.... ?

Jeg var udsat for at det skete flere steder efter at have rudtet lidt for grundigt op i mine fonts, så det eneste der var at gøre var at installere alle fonts windows ME havde brug for....

mvh.
Questis.dk
Avatar billede asuz.dk Nybegynder
26. september 2002 - 21:42 #4
Okay, men hvordan gør jeg det ??????
Jeg forstår det ikke helt
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2002 - 21:45 #5
find ud af hvilke fonte windows me bruger... kan sikkert findes på nette, og anskaf dig de fonts igen...
Avatar billede asuz.dk Nybegynder
26. september 2002 - 21:45 #6
Har du en bestemt adresse ????
Ska lave det for min far !
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2002 - 21:47 #7
har ikke linket mere da jeg ikke bruger ME mere.... men en rask søgning og du ved det &:-)
Avatar billede asuz.dk Nybegynder
26. september 2002 - 21:48 #8
Hvad er det for en font jeg skal hente for at det virker ????
Kan du huske det ?
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2002 - 21:50 #9
nej som sagt har jeg ikke ME mere,  så det kan jeg ikke sige dig &:-)

men som jeg sagde søg en gang på google.com og du vil finde svar &:-)
Avatar billede asuz.dk Nybegynder
26. september 2002 - 22:04 #10
HVORDAN LUKKER JEG MIT SPØRGESMÅL ?
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2002 - 22:06 #11
Det har du gjort &:-)