Avatar billede stig3 Mester
21. september 2000 - 11:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

HP ScanJet 3400C

Jeg overvejer at købe ovenstående scanner.

Er der nogen der har nogle gode/dårlige erfaringer med denne eller eventuelt ved at den er blevet testet i et blad ?

Den skal primært bruges til at indscanne familiealbums o.lign.
Avatar billede kf Nybegynder
21. september 2000 - 11:34 #1
Det er den perfekt til
Avatar billede powell Nybegynder
21. september 2000 - 11:35 #2
HP leverer også varen ved at det er en ScanJet 3400, prisen den er i bund og kvaliteten er HP-kvalitet.

HP-kvalitet er for mit vedkomne noget af det bedre der findes på markedet.

Så hvis jeg stod med et valg ville jeg altid først kikke på HP. Men det er nok bare mig...

De har god support (egen mening), på alle de produkter jeg har haft med at gøre, fejler scanneren inden for garanti perioden ombyttes den til en ny scannner.

Læs evt mere her:
http://www.hp-hjemme.dk/produkter/scannere_og_kameraer/3400.htm
Avatar billede powell Nybegynder
21. september 2000 - 11:37 #3
Hov det kan være et problem:
Forsikre dig at driverne der følger med understøtter dit styresystem, eller om de kan downloades. HP har intil videre kun drivere til win 95/98 og NT. Så hvis du ikke kører nogen af dem, så vær opm,ærksom på om du kan få de rigtige drivere.
Avatar billede stig3 Mester
21. september 2000 - 11:40 #4
Det skulle ikke være noget problem det er win98. Men det er til min mor, som ikke er den store edb haj. Så brugervenlighed står i højsædet. Det lover de selvfølgelig også, meeen.....
Avatar billede powell Nybegynder
21. september 2000 - 11:54 #5
Og den er der. De programmer de sender med ud er veldokumenteret og meget bruger venlige.

De skriver deres manualer både med henvisninger til billeder og meget foståelig text. Jeg kan nævne at min Farfar har købt et HP produkt, og han kunne finde ud af den inden for kort tid. Han har aldrig før rørt en PC.

Så jeg vil mene at forståelsen af de værktøjer der følger med er meget nemt, fordi HP laver ikke dokumentation til brugeren andet som de ved at alle niveauer kan fælge med.
Avatar billede stig3 Mester
21. september 2000 - 12:06 #6
Jeg lader den stå lidt og ser om der kommer nogen negative kommentarer.
Avatar billede vntc Nybegynder
18. maj 2002 - 15:27 #7
Jeg har en 3400c og en gammel computer 72 ram,win 98. det var perfekt sammen. så købte jeg en ny større comp. med win.2000 prof.
jeg har kørt instal.program igennem,både fra nettet og fra cd-rom.
det er installeret i computeren,men når jeg skal bruge den kan det ikke lade sig gøre. der kommer scanner rude frem,men der står at den ikke kan finde scanneren.