Avatar billede ciabatta Nybegynder
21. september 2000 - 09:11 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hvor er det billigst at købe mac?

(Jeg har kig på Powermac G4 men skal ås ha skærm og printer og lir..)
På forhånd tak.
Avatar billede parazite Nybegynder
21. september 2000 - 09:30 #1
Hmm... hvis du er frisk på det, så er det absolut billigste at bestille hjem fra Staterne. Dog en smule risikabelt mht. garanti osv.
Prøv at søge på nogle af de større handelssites. Man bliver overrasket! :o)

- Parazite
Avatar billede bbe1379 Nybegynder
21. september 2000 - 10:21 #2
Prøv Connection

De er ved at gå fallit, så måske har de noget billigt udstyr de vil af med :-)

http://www.connection.dk/Mac/
Avatar billede bbe1379 Nybegynder
21. september 2000 - 10:22 #3
..de har også en \"brugtbørs\" - der finder du måske noget
Avatar billede parazite Nybegynder
21. september 2000 - 12:28 #4
Må jeg da forøvrigt lige henlede din opmærksomhed på en Mac Cube... *saaaaaavle* Nok den fedeste computer jeg NOGENSINDE har set... læs om den på http://www.apple.com

- Parazite
Avatar billede bbe1379 Nybegynder
21. september 2000 - 12:48 #5
....så tjek denne her:

http://www.xtrem.com/

...de rykker for vildt!!!!

Avatar billede ciabatta Nybegynder
21. september 2000 - 13:27 #6
Parazite > jeg har set Cuben - ammeNAMNAM de er lækre... men ikke så udvidelsesvenlige desværre..
Avatar billede parazite Nybegynder
21. september 2000 - 15:02 #7
Cia: Tjaeh... eneste problem, men tænk så lige på, at ydelsen på en Mac G4 overstiger selv de vildeste PC\'ere. Udvidelser kan du begrænse til RAM og grafikkort, medmindre du søger noget helt vildt... :o)

- Parazite der drømmer om Cuber om natten!
Avatar billede ciabatta Nybegynder
04. oktober 2000 - 12:24 #8
I øvrigt vil jeg gerne have flere forslag til de billigste steder at købe mac.......
Avatar billede mathis_nybo Nybegynder
21. oktober 2000 - 20:44 #9
okai det skal du få!!!!!!!

Prøv www.ecommit.dk
De sælger EDB til mange profesionelle i DK
Eller www.computerstore.dk
Det er et slags postordrer firma, men de er sku gode ved dem købte jeg min iMac
eller www.caslon.dk
Rimelig stort firma

Eller hvis du tør købe fra USA så er det:
www.smalldog.com

Håber det er nok
Avatar billede grinebidder Nybegynder
25. oktober 2000 - 21:29 #10
Prøv i Fredgaard ... en af mine venner fik lige over 3000,– i rabat på en Cube m/ 17\" Studio Display ...

Eller vent, til der kommer en Apple Store i DK ... men der går nok lidt tid!

Og mht. Cube, så overgår den desværre ikke de vildeste PC\'er ... det indrømmede Jobs selv – men det er også kun pga. Motorolas langsomme udvikling ... der kommer snart en G5 :)
Avatar billede mathis_nybo Nybegynder
26. oktober 2000 - 19:46 #11
Grinebider fredgaard kan ikke måle sig med ecommit.dk de er langt billigere...
3000,- i rabat hvad gjorde de plussede 4000 og minusede de 3000?????

Cuben er ikke villere en PC\'eren, men G4 1000 Mhz der er det, det ser ud til at jeg ved lidt mere om mac end dig!!!!!
Vil gerne være med på din macportal bare for atr give lidt hjælp men hvad får jeg ud af det???

Catch mig på ICQ, mit UIN nummer er 92901707
eller på mail:
Mathis@privat.dk
Avatar billede grinebidder Nybegynder
06. november 2000 - 16:35 #12
Narj, det ved jeg såmænd ikke ... System 9 kan ikke udnytte 2 processorer ordenligt så du kan ikke bruge den som en 1000 MHz.

Men at der snart kommer en 600 MHz, det er sandt ...
Avatar billede mo-bo Nybegynder
09. november 2000 - 14:27 #13
Cuben:  Jeg sidder med en cube på arbejde.......shit den er lækker. Den kører dog ikke så stabilt som den \"almindlige\" G4 - men designet kan jo ikke være meget lækre.

Er der nogen der har hørt om en powerbook g4(hvornår den kommer, samt evt pris) , jeg har nemlig købt en powerbook G3 400 - men jeg har hørt at den anden skulle være på trapperne.
Avatar billede ritten Nybegynder
24. december 2000 - 06:46 #14
cube - cube - cube - cube.
i har ret den er lææææææækker!!!!