Avatar billede fjensen Nybegynder
21. september 2000 - 08:49 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Billig internetadgang

Er der nogen der ved nogen udbydere der tilbyder billig adgang til internettet ved frit forbrug. Jeg bor et sted hvor man ikke kan få ADSl eller eller lignenende og jeg synes Cybercitys 500,00 pr. måned er for dyrt.
Avatar billede denboj Nybegynder
21. september 2000 - 09:12 #1
Det er faktisk lidt surt for f.eks. wol har nedlagt deres flatrate til alm. modem efter de er begyndt at udbydde adsl og det kan de ikke være bekendt - Men held og lykke
Avatar billede parazite Nybegynder
21. september 2000 - 09:28 #2
*Lytter*

Har hørt at den eneste grund til at CyberCity ikke sænker prisen på FastPris er, at der ikke er nogen konkurrence... FUSK!

- Parazite
Avatar billede stroehm Nybegynder
21. september 2000 - 11:26 #3
Grunden til den høje takst for fastpris / alm modems, er at cybercity ikke tillader at man altid er på, og derfor ringer op mange gange om dagen, de skal nemlig betale til teledanmark, for alle opkald på deres telefon net !!!

det var hvad cybercity sagde til mig, da jeg sidst stormede deres stakkels telefon dame, som måtte hente tekninsk assistance.....
Avatar billede parazite Nybegynder
21. september 2000 - 12:24 #4
Hmmm... hvor mange herinde ringer op mere end 10 gange dagligt? Jeg gør zq kun hvis deres server sutter, og det er i sidste ende vel deres egen skyld... eller?
Avatar billede aller Nybegynder
21. september 2000 - 12:42 #5
Da jeg brugte Cybercity blev man RIMELIG ofte smidt af. Det kan være mit modem eller min forbindelse, men det kan jo også være Cybercitys skyld.

Men jo, 500,00 kr. pr måned er jo temmelig dyrt, når man tænker på at det mange andre steder er billigere. England har jo for eksempel fri internet adgang for £5,- om måneden. Hvorfor bliver sådan noget ikke indført for brugere med almindeligt modem her i Danmark (t.o.m 56k modem), ISDN og ADSL er jo ved at blive så udbredt, at mange efterhånden er skiftet til det.

Os der (endnu) ikke har mulighed for ADSL burde også få muligheden for fri internet adgang til samme pris som ADSL-brugere.

Men ok, Tele Danmark ser ud til at styre det lige i øjeblikket, og som vi alle ved, så sutter Tele Danmark numse.

Med hensyn til antallet af opkald, så ligger mit antal på omkring 3-5 pr. dag.

Mvh.

Kim A.
Avatar billede ricky Nybegynder
21. september 2000 - 12:52 #6
aller>> hvor kan man få adgang for £5 om måneden ???
Avatar billede stroehm Nybegynder
21. september 2000 - 14:06 #7
Hveranden gang jeg ringer, på min fastpris/sybercity, er der optaget, når jeg så endelig kommer på, ja ! så bliver jeg tit smidt af !
Og så er det rigtig tit at deres mail server er nede !

Derfor har jeg også opsagt mit abonnement, for dyrt, for dårligt, for meget at de ikke kan levere tilstrækkelig kobber midt i Valby.København.

Jeg kan få et adsl hos teledk uden problemer, noget med at de bare kan sætte en lille switch op, så skal jeg slet ikke bruge kobber, men får adsl alligevel !!!
*GRRRRR*

Men jeg nægter at købe af teledk - da de jo som sagt ovenover : SUTTERRØØØØØØØØØØØØØØV!

Jeg er derfor uden internetforbindelse fra den første af !!!

:(

Måske lidt drastisk, men det skider jeg på, på trods af at jeg er på ca 4-5 timer hverdag !

Fuck dem jeg tager en kold tyrker, indtil der kommer styr på sagerne...

Så tager jeg gerne lidt overarbejde, og benyter internettet der istedet, så længe det vare !!!

MVH
En rigtig utilfreds Xcybercity - Xget2net - XWOL - Xteledk kunde...

*LOL*
Avatar billede 8800 Nybegynder
21. september 2000 - 15:57 #8
Hvis du er fra Aalborg og Omegn kan du få stofanet, hvor du betaler 698 eller 798 for alt den tid du gider át være på nettet på. Dette er i kvartalet!!
Avatar billede parazite Nybegynder
21. september 2000 - 22:57 #9
Faktisk kan man få stofanet overalt i landet, så længe man har TeleDK KabelTV. Kender nogle stykker der har det, og DAMN! Kører goooooodt! :o)

- Parazite
Avatar billede sticky Nybegynder
22. september 2000 - 15:41 #10
Hvor står det henne??
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
22. september 2000 - 21:46 #11
Hmmm... bare glem det... *GG* Bare glem hvad jeg skrev, men har du spørgsmål til Stofa, så skriv til r-hornemann@mail1.stofanet.dk ... *GG*

- Para
Avatar billede nathan Nybegynder
22. september 2000 - 22:07 #12
Altavista tilbyder snart fri internet adgang for 30£(en gangs beløb) de heldige engelske surfer! unden minute pris!
Avatar billede nathan Nybegynder
22. september 2000 - 22:10 #13
unden=uden :-)
Avatar billede parazite Nybegynder
23. september 2000 - 09:17 #14
Erh... woopz... før folk begynder at skrige snyd, så må jeg hellere lige fremhæve at jeg er hjemme hos min ven, ®azzer®, og kom til at bruge hans brugernavn... ****ing autologin... *GG*

- Para
Avatar billede fjensen Nybegynder
12. december 2000 - 15:08 #15
Lukkes