Avatar billede steffen11 Nybegynder
26. september 2002 - 13:51 Der er 31 kommentarer og
1 løsning

STIL!!!!!!!!!

Er der nogen der ved hvor man kan finde en folkeskole stil gratis.. Den skal handle om penge...
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2002 - 13:52 #1
hilsen steffen 11 år
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
26. september 2002 - 13:52 #2
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
26. september 2002 - 13:52 #3
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
26. september 2002 - 13:53 #4
el_barto ->
Du kører bare videre i det vittige spor idag, hva'!
Avatar billede steffen11 Nybegynder
26. september 2002 - 13:56 #5
HALLO IDIOTER det koster jo penge...
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2002 - 13:56 #6
opgaverne på studienet koster penge...bare for oplysningens skyld.

MHT det vittige spor er jeg bare lidt harm over alle dem der bruger eksperten på underlige måder.

Eksperten er et IT-relateret forum, men på det sidste (1 år) er der kommet så mange pupertetsdrenge der søger skoleopgaver at det er til at blive dårlig af.

Man lærer kun ved selv at skrive/studere.
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
26. september 2002 - 13:57 #7
Det er faktisk ulovligt at aflevere en stil man ikke selv har skrevet selv om man køber den..
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
26. september 2002 - 13:57 #8
steffen ->
Var dit sprog! Ellers ryger der en klage til admin!
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
26. september 2002 - 13:58 #9
gu er det da røv ulovligt
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
26. september 2002 - 13:59 #10
Studienet er gratis - hvis du altså yder en brugerindsats derinde... Ellers koster det penge

<citat>
"Systemet er lavet således, at du på din profil har en konto indeholdende Studienet point. Du kan tjene point på forskellig vis (f.eks. ved at anmelde opgaver) - og såsnart du henter en opgave ned i din personlige opgavemappe koster det dig point.

I tilfælde af, du bruger Studienet mere end du yder til gengæld kan der komme en ubalance i dine point og her er det så brugerbetalingen kommer ind i billedet: Det er nemlig muligt, at tanke point på din konto."
</citat>
Avatar billede bccinlove Nybegynder
26. september 2002 - 14:01 #11
Skriv den selv.... Det er gratis tilmed lærer du en masse af det...

Så faktisk tjener du på det!!!!
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
26. september 2002 - 14:01 #12
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
26. september 2002 - 14:03 #13
www.kwdemant.dk - Ok, du ryger ikke i fængsel.. Men du ryger fandeme ud af skolen..
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
26. september 2002 - 14:04 #14
Hvor svært kan det være at skrive en stil om penge???

I vores materialistiske og pengefikserede samfund er der sa masser af stof at hente!
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
26. september 2002 - 14:07 #15
steffen >> jeg skriver den for dig for 100 point

hvor lang skal den være??

hvilket neauvu
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
26. september 2002 - 14:08 #16
;o)
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
26. september 2002 - 14:08 #17
angel >> aaarh, sgu ikke ud af folkeskolen
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
26. september 2002 - 14:09 #18
sorry niveau
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
26. september 2002 - 14:09 #19
Allerhøjest en seddel eller opringning hjem til forældrene, og små sedler har det jo med at forsvinde...!
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
26. september 2002 - 14:10 #20
Lang mig opgaven, så skal jeg eddersprøjtemig skrive en stil, der får din lærer til at falde bagover :oP
Avatar billede Noone Nybegynder
26. september 2002 - 14:22 #21
Hmmm.. Tja, det er vel noget der ligner dokumentfalsk eller lignende hvis man påstår at man selv har skrevet sådan en downloadet stil.. Måske det ikke lige falder ind under nogen lov, men det er ihvertfald en stor løgn.
Avatar billede 93a12 Nybegynder
26. september 2002 - 14:25 #22
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
26. september 2002 - 14:27 #23
jaja, jeg sagde ikke at det ikke er uærligt, men det er jo aligevel "fuck" hvad man får af karakterer i folkeren
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
26. september 2002 - 14:34 #24
Nu ved jeg ikke, hvor dååååm steffen's lærer er, men mon ikke det ville skinne igennem, at det ikke var ham der havde lavet opgaven?

Burde en lærer ikke være i stand til at se forskel på, hvem der har skrevet hvad???

Tilsyneladende er Steffen ikke ret glad for at skrive stil = klarer det sikkert heller ikke ret godt = lave karakterer...

...Og hvad mon lærerens reaktion så bliver, når vedkommende pludselig sidder med en stil til et 10- eller 11-tal???
Avatar billede iceworld.tk Nybegynder
26. september 2002 - 15:27 #25
Jo og det er de oxo ... I en projekt opgave havde vi taget en lille BID fra nettet og straks så lærene det ... 8 tal til os... og læreme sagde at hvis vi ikke hvade tage det stykke havde vi fået 11 :( Såååå Steffen skriv da din egen stil ... er selv i gang med en Engelsk Stil
Avatar billede s.stud Nybegynder
26. september 2002 - 16:21 #26
Til alle jer, som diskuterer hvilken lov det falder under, så:

Lov om ophavsret

Vel nok en meget diskuteret lov.. :D
Avatar billede initializing Nybegynder
26. september 2002 - 16:25 #27
SÅ KOM SGU DA SELV IGANG MED AT LAVE DINE EGNE SKIDE LEKTIER! DET HER ER IKEK EN LEKTIE PORTAL! SÅ AT DU IKKE ENGANG KAN SNAKKE ORDENLIGT TIL OS "HALLO IDIOTER det koster jo penge..."
FJERN RØVEN FRA COMPUTEREN OG KOM IGANG MED AT LAVE DINE LEKTIER!

Pænt sagt ik?
Avatar billede initializing Nybegynder
26. september 2002 - 16:27 #28
Så lige det sidste.

Du får _INTET!!!_ ud af at ikke lave ngoet selv..
Avatar billede s.stud Nybegynder
26. september 2002 - 16:33 #29
Pas lige på sproget initializing!
Du må ikke lære små børn, at tale sådan!
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
26. september 2002 - 16:34 #30
iceworld.dk >>> De kan da ikke forbyde Jer at tage noget fra nettet, blot I husker at nævne det i jeres kildeangivelse - og hvis der ikke var krav om en sådan, kan det ikke lade sig gøre at lave en opgave til et 11-tal ;o)

Men, Steffen... Se hellere at få lært at lave en stil! Med lidt træning kommer du hurtigt til at skrive et par sider på halvanden times tid eller to! Og så lærer man faktisk en del ved det i sidste ende :o)
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
27. september 2002 - 12:09 #31
s.stud ->
Det kan han allerede:

Kommentar: steffen11
HALLO IDIOTER det koster jo penge...
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
27. september 2002 - 12:11 #32
I øvrigt skal i huske at de fleste lærer kender studienet - kender indtil flere der er blevet bonget af deres lærer for at kopierer derinde fra, hvorefter læreren har fundet selvsamme stil derinde.

Min gamle skole fx har oprettet brugere derinde, så lærerne snildt kan kigge ind efter kopierede stile!