Avatar billede tina_j Nybegynder
26. september 2002 - 11:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke brænde cdr mere

Dette spørgsmål er egentlig en opfølgelse på dette:

http://www.eksperten.dk/spm/260956

Jeg fatter ikke hvad der sker, men de 5 cd'er jeg forsøgte med virker ikke efter brænding.
Når jeg sætter dem i mit normale cdromdrev viser den at cd'en eks. er 698 mb stor, men cd'en indeholder ingen filer (mappen er tom). Når jeg sætter dem i brænderdrevet, kan den slet ikke læse dem.
Det er ens for alle 5 cd'er som jeg har forsøgt at brænde med 5 forskellige bin/cue filer.

Kan det lade sig gøre at det nye mærke cdr ikke er "kompatibel" eller hvad jeg nu skal kalde det, med min brænder?
Avatar billede jfonager Nybegynder
26. september 2002 - 12:01 #1
Prøv at rense dit drev!
Avatar billede tina_j Nybegynder
26. september 2002 - 12:16 #2
Det vil jeg prøve. Jeg skal bare først købe en "rense-cd", så det bliver nok ikke idag jeg kommer videre.
Avatar billede yakuza1987 Nybegynder
26. september 2002 - 13:17 #3
du kan prøve at bruge en gammel cd! ellers skal du bare rense drevet! ellers er du blevet snyt!:-)!
Avatar billede tina_j Nybegynder
28. september 2002 - 10:54 #4
jamen det er kun disse 5 "nybrændte" cd'er jeg har problemer med. Alle andre læser begge drev uden problemer.
Avatar billede jfonager Nybegynder
12. november 2002 - 20:03 #5
Virker det??
Avatar billede tina_j Nybegynder
19. november 2002 - 21:27 #6
Sorry.. jeg er kommet helt fra det.
Jeg købte nogle nye cdr af et andet mærke, og brugte et andet program.
Det virkede. Men du får da point alligevel, selvom problemet ikke blev "løst" :)