Avatar billede dontron Nybegynder
26. september 2002 - 00:27 Der er 30 kommentarer

Jubii søger Creative Media Designer

Creative Media Designer Flash/DHTML

Læs mere på : http://chat.jubii.dk/job/

Jobbet:
80% af chattens indtægter kommer fra Rich Media kampagner eller Interaktive kampagner. Disse kampagner er udviklet i DHTML eller Flash og er meget forskellig fra de reklamer man sædvanligvis finder på nettet. Hvor et normalt banner får 0,1% clicks, kan vores kampagner nå helt op på 80% clicks. Vi har med andre ord meget stor succes med vores kampagner på chatten og baggrunden for dette er kreativitet, opfindsomhed og ikke mindst humor.
Dit job bliver at udtænke og udvikle nye kampagner til vores chat og community, og vi forventer at du konstant er klar med nye og originale ideer.
Dette kræver en helt speciel person som kan analysere hvad kunden ønsker, og derefter lave en kick-ass kampagne der giver kunden den ønskede succes.

Dig:
Du er mellem 20 og 30 år.
Du er altid i godt humør.
Du har god erfaring i udvikling af websider
Du kan HTML, Flash, CSS og lidt DHTML/Javascript
Du færdes hjemmevant i Photoshop og er lynhurtig til at klippe grafik sammen.
Du er enormt kreativ og bruger en stor portion humor når du løser en opgave.
Du arbejder bedst under pres, kan klare pressede deadlines og leverer ALTID til tiden!
Your English is as fluently written as it is spoken
Du bliver aldrig stresset. Heller ikke når 10 sælgere flår I dig på samme tid.
Du kan få selv det mest kedelige banklån til at fremstå spændende og underholdende.
Du har overblik og kan lide at have mange bolde i luften på samme tid.
Du er ikke bleg for at yde en ekstra indsats når det er nødvendigt. Heller ikke selvom det kan betyde overarbejde.

Læs mere på : http://chat.jubii.dk/job/
Avatar billede convinius Nybegynder
26. september 2002 - 00:29 #1
ham her er ret god www.boxway.dk
Avatar billede michael-k Nybegynder
26. september 2002 - 00:37 #2
får du penge for at kapre arbejdskraft ?
Avatar billede runeevers Nybegynder
26. september 2002 - 00:43 #3
michael-k > Manden er chat chef på jubii :)
Avatar billede dontron Nybegynder
26. september 2002 - 00:44 #4
Naaa jeg måtte sgu be pænt for at få lov at få 4 nye mand til chatteam.
Men det er altså her på eksperten man finder de bedste, og jeg ville sætte dem under Job sektionen, men jeg ka ik finde noget sted at gøre det :-/
Avatar billede dontron Nybegynder
26. september 2002 - 00:46 #5
Jep Rune, og nu er jeg sgu blevet det for hele Lycos Europe hehe :-)
Tænk hva en bette chat ka føre til :-))

Jeg fandt jo mine sidste 3 udviklere herinde, men nu udvider vi igen, så jeg skal bruge 4 mand mere (se http://chat.jubii.dk/job/ )
Avatar billede michael-k Nybegynder
26. september 2002 - 00:47 #6
ahh det forklare jo en del så :-)
Avatar billede keysersoze Guru
26. september 2002 - 00:47 #7
ja - der har vist også skullet noget overtalelse til set i forhold til at du sidste gang kun fik 2 mod de 3 ønskede :)

ærgerligt jeg endnu ikke har fået sat mig ordentligt ind i c# :o/
Avatar billede dontron Nybegynder
26. september 2002 - 00:51 #8
Nope keyser jeg fandt alle 3 - den ene har jeg dog måtte sige farvel til, og den tredie skal først lige afslutte sit projekt.
Avatar billede keysersoze Guru
26. september 2002 - 00:56 #9
vil det så sige, at du hellere vil lyve overfor jobansøgere end at give dem reel feedback fordi de måske ikke har kvalifikationerne eller kvaliteterne til jobbet?

Jeg var en af dem der søgte sidste gang - og jeg var også blandt dem der var til samtale, og der du sad og roste mit hidtige arbejde og sagde, at jeg absolut var blandt de bedste du havde til samtale... hvorefter jeg først fik svar efter to rykkere hvor du sagde dine beføjelser var skåret ned så du kun måtte få 2 og ikke 3 som oprindelig tiltænkt
Avatar billede keysersoze Guru
26. september 2002 - 00:57 #10
... og at jeg derfor ikke kom ind
Avatar billede keysersoze Guru
26. september 2002 - 01:00 #11
hov - det kom vist til at lyde lidt negativt... det var ikke meningen, bare information :)
Avatar billede dontron Nybegynder
26. september 2002 - 02:21 #12
Det er ok - jeg fik 220 ansøgninger, så svaret til dig måtte ha smuttet. Det er jeg ked af.
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2002 - 08:00 #13
chat...waa...
Avatar billede rkhdk Nybegynder
26. september 2002 - 08:09 #14
dontron => synes du ikke det er på tide at lukke disse?
http://www.eksperten.dk/spm/11705
http://www.eksperten.dk/spm/11709
Avatar billede keysersoze Guru
26. september 2002 - 09:39 #15
*slap the keyser*... som hermed er forment adgang til jubii-sider samt lige har vinket farvel til at karriere hos jubii

ja - svaret smuttede skrev du da jeg rykkede for svar, men hvis du så ikke kan huske hvorfor jeg ikke matchede jobbet (uanset om det var pga manglende menneskelige eller rent faglige kval.), var det så ikke bedre at skrive at du bare havde glemt mig fremfor at lyve overfor en seriøs ansøger der både bruger tid og penge på det?

Det er let at acceptere et afslag fra ethvert et sted når man får et reelt afslag pga manglende egenskaber - men her får jeg bare en løgn for at blive stillet tilfreds med et svar...
Avatar billede keysersoze Guru
04. oktober 2002 - 18:48 #16
...dyb stilhed
Avatar billede nicofrench Nybegynder
10. oktober 2002 - 01:25 #17
--> over på poljob
Avatar billede 4u2x Nybegynder
07. november 2002 - 15:31 #18
utroligt så vrede folk er over bare Jubii folk :/
Men sådan er det jo, man kan ikke være enig om alt...

Nu hvor jeg var en af de 2 som lige er kommet og som blir, så synes jeg bestemt ikke at Jubii udnytter folk på nogen som helst grov måde:
God løn, god mad, fri cola :D, og meget mere endnu...

Til dem som finder Jubii som utroligt krævende og mange andre dumme ting kan jeg kun sige:
Get a life!
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2002 - 15:37 #19
haha...fri cola!
Avatar billede keysersoze Guru
08. november 2002 - 15:26 #20
4u2x >> hvis det var en hentydning til mig så tager du fejl - jeg har ikke sagt noget af dette, og faktisk kan jeg slet ikke udtale mig om det eftersom jeg ikke selv arbejder eller har arbejdet på jubii... og jeg kan da kun sige tillykke til dig fordi du er kommet derind.

Det jeg har ment i mine kommentarer og det som jeg også frygter for dem der ikke er kommet ind er, at de formentlig ikke har fået den bedste behandling.

Jeg er selvfølgelig ked af ikke at være kommet ind dengang jeg søgte og var til samtale, men det er nu engang som det er - det som jeg er utilfreds med i henhold til jubii er, at jeg aldrig havde fået et decideret svar/afslag hvis ikke jeg selv havde kontaktet dontron op til flere gange efterfølgende! Og da jeg endelig fik et svar viser det sig åbenbart at svaret var en direkte løgn fra hans side og det er det finder jeg uacceptabelt...
Avatar billede 4u2x Nybegynder
08. november 2002 - 15:35 #21
keysersoze > tværtimod, det er jo trist at miste et job lige for øjnene...
Avatar billede keysersoze Guru
08. november 2002 - 16:03 #22
ja - selvfølgelig er det trist, men hvis dontron nu ikke har ment at jeg var kvalificeret acceptere jeg det fuldt ud og så er det da i orden at jeg ikke fik jobbet... Forhåbentlig er der da heller ingen der får et job de ikke er kvalificeret til!

Men jeg kan sige det igen igen - det er en total uacceptabel måde at behandle seriøse jobansøgere på! Uanset om de så er kvalificerede eller ej

Jeg har fået job efter - om det er federe en jubii eller det sucks i forhold til jubii skal jeg ikke kunne sige da jeg (som tidligere sagt) ikke har prøvet at være på jubii - men jeg har det ret fedt her og er overhovedet ikke utilfreds! Så det nager mig på ingen måde at jeg ikke fik jobbet - men derfor mener jeg stadig det er en uacceptabel måde at føre forretning på...
Avatar billede bokke1 Nybegynder
02. november 2003 - 02:07 #23
Ja gu er manden chef !!

håber ikke han`s point forbrug afspejler, Lønnen på Jubiiiiii !!!

for så skal man da ha penge med på arbejde *S*

bare endnu en dumsmart kommentar *sorry*
Avatar billede ztyxx Nybegynder
02. november 2003 - 02:10 #24
og at udbetalingen heller ikke er så sen, i forhold til opgavestart.....

kunne heller ikke lade være :-)
Avatar billede bokke1 Nybegynder
02. november 2003 - 02:18 #25
nej det har du ret i Ztyxx...

men på den anden side hvis han var lige så hurtig som ders`` POPUP``s så ville der ikke være brug for nogen medarbejder *GG*
Avatar billede ztyxx Nybegynder
02. november 2003 - 02:19 #26
*LOL*
Avatar billede dontron Nybegynder
02. november 2003 - 02:44 #27
Drenge I kommenterer på en tråd der er over et år gammelt :-)

(hvordan lukker man iøvrigt gamle tråde?)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
02. november 2003 - 02:47 #28
dontron> netop, deter jo derfor det er sjovt med lønudbetaling ;-)

du lukker ved at lægge et svar (der er ingen andre der har gjort det) og tildeler dig selv point
Avatar billede squashguy Nybegynder
02. november 2003 - 02:54 #29
damn trykkede sgu på linket.. det virker vist ikke mere, kiggede ikke lige på datoen :p
Avatar billede bokke1 Nybegynder
02. november 2003 - 03:48 #30
dontron>
Ja den er et år gammel !!! mon ikke også det bare siger mere om os (bokke og ztyxx)!!! mener *GG* vi er nok også KUN 1 år når vi sider her og bygger lidt vidre på tråden GG*

men anyway meget sjovt !!! OG husk en glad medarbejder er en God medarbejder !!! men det er jeg sikker på du ved alt om... har jo hørt der bliver lagt lidt i det inde`` hos jer!!! med hensyn til arbejdsstyrken sååå`` kan jo KUN sige... forsæt det gode arbejde !!! *positivt ment*

Nu tror jeg at jeg vil knokle i seng *GAB* det er jo kedeligt at være arbejdsløs i weeeee``kenden *GGG* nat nat Folkens hygge....
over`` and out``