Avatar billede dontron Nybegynder
26. september 2002 - 00:23 Der er 15 kommentarer

Jubii søger hardcore backend developer (C++ / C# / Java)

Hardcore Backend Developer C++/C#

Læs mere på http://chat.jubii.dk/job/

Jobbet:
Udvikling af C++ og C#/Java komponenter til styring af backend for vores chat og community på win2K server. Vi arbejder 100% objektorienteret og der er høj fokus på ekstrem scalability, specielt, pga. 5000 chattere logger på inden for 1 minut. Som backend udvikler laver du de grundlæggende komponenter som vores middleend (PHP/ASPX) udviklere bruger, og sørger for chattens core funktioner kan klare presset, selv med 50.000 chattere online.

Dig:
Du er mellem 20 og 30 år.
Du har stor erfaring med at udvikle backend komponenter.
Du mener objektorintering er den eneste rigtige form for udvikling.
Du er stormester i C++, og C# eller Java.
Du har kenskab til win32 og socket programmering.
Du har styr på distribuerede systemer og kommunikation.
Du har kendskab til database programmering.
Du kender ikke begrebet "fast arbejdstid" og hader at møde kl. 8.
Du tænder når din komponent kan klare 10.000 req/sec med 1% cpu.
Du mener PHP og ASP er for børn og begyndere.
Du kan klare ekstremt pressede deadlines.
Du mener dokumentation er spild af tid.
Du har det bedst, når en opgave er færdig og ONLINE!

Læs mere på http://chat.jubii.dk/job/
Avatar billede disky Nybegynder
26. september 2002 - 07:08 #1
Okay i vil have folk imellem 20 og 30 som er stormestere, det er tæt på en selvmodsigelse, specielt med alle de andre krav i har.

At de så heller ikke skal kunne lide dokumentation er endnu et bevis på at koden ikke engang skal kunne tages seriøs.
ALLE 'stormester' udviklere ved at dokumentation er UHYRE vigtigt for et gennemarbejdet produkt.

Den med fastarbejdstid hænger jo nok sammen med i gerne ser folk arbejder 60 timer om ugen til en minimums løn, uden flextid osv.

Med de krav kan i godt forvente at de rigtigt dygtige folk koster >35000 per måned og vil have 37 timers arbejdsuge, med flextid osv, 6 ugers ferie osv.
Avatar billede fri-hash Nybegynder
26. september 2002 - 07:17 #2
det skal desuden nævnes overfor eventuelt interesserede, at jubii chatteam (ifølge egne udtalelser) lægger megen vægt på teamspirit, men selv ikke engang gider gøre sig den ulejlighed at oplyse folk, som de har haft til samtale, om at stillingen er besat til anden side - ikke så meget som en standardskrivelse "vi beklager at stillingen er besat og det blev ikke dig"
Avatar billede disky Nybegynder
26. september 2002 - 07:24 #3
fri-hash:
Er det så, så underligt at Jubii har et meget dårligt ry ude i byen som arbejdsgiver ?
Avatar billede hmm10 Nybegynder
26. september 2002 - 08:07 #4
"Du mener PHP og ASP er for børn og begyndere".
- Hmm.. Tager jeg fejl eller er chatsider som f.eks. jubii ikke lavet for børn og begyndere?
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2002 - 08:10 #5
høhø...hvor er det attraktive i den der stillingsannonce?

Er det den gratis bordfodbold?
Avatar billede borrisholt Novice
26. september 2002 - 09:28 #6
Eksperten har et fint Job forum, og i øvrigt også sharks forum, som skal benyttes til den slags.

Job ansøgningen viser med alt ønskelig tydelig hed hvorfor det ikke er nogen fordel at have Jubii stående på sit CV. dot Com feberen er død i den virkelige verden, nu venter den, verden altså,  blot på Jubii også opdager det !

Jens B
Avatar billede dontron Nybegynder
26. september 2002 - 15:01 #7
Jammen dog da, sikke en flok glade og posektive mennesker der er herinde :-)
I er hermed inviteret til at besøge vores Team hos jubii, så i selv kan danne et billede af hvordan vi har det. Jeg tror I vil blive ret overraskede over vores arbejdsplads.

Så skriv en mail til dontron@jubii.dk hvis i har lyst til at kigge forbi en dag, or are you all chickens? :-)))

Borrisholt, jeg har prøvet at finde et sted under ekspertens job forum hvor man ka lægge annoncer ind, men uden held. Har du et link til den side?
Avatar billede initializing Nybegynder
26. september 2002 - 15:02 #8
Tror i skal videre til www.sharksforum.dk da det er penge vi snakker om..
Avatar billede dontron Nybegynder
26. september 2002 - 15:15 #9
Takker init, det vil jeg gøre :-)
Avatar billede initializing Nybegynder
26. september 2002 - 15:22 #10
Avatar billede borrisholt Novice
26. september 2002 - 15:26 #11
Jeg ved ikke lige hvor man lægger annoncer ind ... Har lige kigget skriv til info@eksperten.dk eller ring til dem og spørg :-)

Jens B
Avatar billede disky Nybegynder
26. september 2002 - 17:06 #12
dontron:
Hvad er lønnen ?
Hvad er forventet arbejdstid per uge ?
Er der flex tid ?
Hvor mange ugers ferie er der ?
Hvad er der af frynsegoder ?
Avatar billede stringbuffer Nybegynder
01. oktober 2002 - 02:52 #13
disky <- frynsegoder? poptøsen blandt andet...

Det med at ASP er for begyndere - http://chat.jubii.dk/login/loginform.asp
Avatar billede disky Nybegynder
01. oktober 2002 - 07:06 #14
Ja ud fra at dontron ikke besvarere spørgsmål kan man jo tydeligt se hvor seriøse de egentligt er. (ironi)

Specielt denne her 'Du mener dokumentation er spild af tid.'
Visser helt sikkert at de ikke er et seriøst udviklingscenter.
Avatar billede stringbuffer Nybegynder
01. oktober 2002 - 12:16 #15
Nej, de regner nok bare med at det hele skal laves om når Microsoft laver en ny version af Visual Studio eller en ny "revolutionerende" teknologi. Og ja, dokumentation og test er det, der adskiller n00bii'er fra softwareudviklere.

Ikke noget ondt om Microsoft, mange af deres produkter er udmærkede... Blandt andet 7-kabalen ;)

Hvor svært det egentlig er at lave et chatsystem, der kan klare sådan et pres, kunne være meget sjovt at diskutere lidt mere, det ville måske passe bedre til denne kategori :)