Avatar billede lassehal Nybegynder
25. september 2002 - 23:59 Der er 2 kommentarer

Sony DV kamera PC 5

Er her nogen der kender noget til at omprogramere et sony dv kamera, så det kan optage fra computer. altså DVin....

Der findes en tysk hjemme side med oplysninger. Men jeg synes det er meget svært at gennemskue... og jeg er bange for at det er gået galt hos mig !!!

Jeg har prøvet... men nu starter kameraet kun i få sekunder, med blinkende batteri signal på skærmen. derefter slukker det. Det betyder at jeg IKKE kan genskabe den oprindelige indstilling.

please hjælp hvis nogen kan !!!
Avatar billede lassehal Nybegynder
26. september 2002 - 00:00 #1
den tyske hjemmeside
www.DVZone.de
Avatar billede gnuen_fra Nybegynder
27. marts 2004 - 19:09 #2
Har selv nogenlunde samme problem. Jeg er stødt på denne side i min søgen:
http://members.nextra.at/erpar//DVin.htm