Avatar billede agg-zeus Nybegynder
25. september 2002 - 18:21 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Anders And blade

Er der en hjemmeside eller noget hvor man kan finde ud af om de Anders And blade man har er noget værd ?!
Avatar billede radiohead Nybegynder
25. september 2002 - 18:21 #1
.
Avatar billede bottiger Nybegynder
25. september 2002 - 18:40 #2
nej.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
25. september 2002 - 18:40 #3
Avatar billede bottiger Nybegynder
25. september 2002 - 18:44 #4
jelzin101 << jeg tror han mener et opslagsværk over værdien på gamle anders and blade.

agg-zeus << tag som udgangspunkt, medmindre du har nogle tilbage fra den første årgang (orginal selvfølgelig) er det ikke noget du kan blive rig på.
Avatar billede agg-zeus Nybegynder
25. september 2002 - 18:51 #5
Okay... men hvad ville være fair at tage pr. blad ?! 5 kr ?!
Avatar billede krofar Nybegynder
25. september 2002 - 20:06 #6
Anders And blade, kan på de fleste loppemarkeder købes for et par kroner.
Avatar billede radiohead Nybegynder
25. september 2002 - 20:42 #7
jeg har Anders And nr.3 (kostede noget med 60 øre)
Avatar billede hhjensen Nybegynder
25. september 2002 - 22:54 #8
Nogle antikvariske boghandlere har et katalog over priserne er på AA blade.
Der er to kategorier af de slags antikvariske boghandlere. Dem der ser i kataloget og vil have 50,- for et blad fra 1962, og så dem der har bladene liggende i en rodebunde, hvor du kan finde præcis det samme blad til 2 kroner.

Køb hos den ene og sælg dine dubletter hos den anden!

(Har selv en betydelig samling.)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
26. september 2002 - 12:14 #9
Du kunne jo tjekke: http://www.fantask.dk/shopinshop.asp?shop_id=11

Der er da lidt priser på de forskellige....