Avatar billede simona Nybegynder
25. september 2002 - 15:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Scrollbar

Er der nogen som kan fortælle mig hvordan jeg i Adobe Go live 4.0, ændrer scrollbarenes udseende???

Jeg er ved at bygge en side op i frames. I den ene frame har jeg brug for at der er scrollbar, men denne standard type er bare alt for grim.
Avatar billede tr_kr Nybegynder
12. april 2003 - 17:49 #1
Du kan gå ind på denne side: http://www.ritaolesen.dk/ under koder til HP, der står hvordan det kan gøres helt enkelt, du kan bare ændre farverne så de kommer til at passe!
Avatar billede simona Nybegynder
05. august 2003 - 13:12 #2
tr kr: Kan du være sød at smide et svar? ellers giver jeg det til mig selv ;)
Avatar billede simona Nybegynder
24. august 2003 - 11:04 #3
tr kr
Sidste gang; Smid et svar så du kan få dine points!! Eller vil du ikke have dine points???