Avatar billede kristianp Nybegynder
25. september 2002 - 15:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Langsom XP

Jeg har en xp pro installeret, men den er meget langsom, bla til at starte programmmer. Bla tager det somme tider 30 sek at starte Outlook. Og den hænger meget, nogle gange i mere end 15 sek hvor jeg ikke kan gøre noget som helst....
Avatar billede psylenz Nybegynder
25. september 2002 - 15:11 #1
hvad for en computer har du?
Avatar billede kristianp Nybegynder
25. september 2002 - 15:14 #2
Den skulle være hurtig nok !!!
2 x PIII 1000 Mhz
896 MB ram
SCSI harddisk
Avatar billede resten Nybegynder
25. september 2002 - 15:31 #3
Har du fjernet messenger ?
Avatar billede kristianp Nybegynder
25. september 2002 - 15:39 #4
Nej, det har jeg ikke. Jeg bruger den lidt.
Avatar billede hub Nybegynder
25. september 2002 - 16:56 #5
Tag et kik i loggen-du har tilsyneladende een eller flere defekte filer.
Prøv også at reparere dine systemfiler - sæt XP-CD'en i drevet, gå i start-kør-sfc /scannow  . Nu undersøges og udskiftes defekte systemfiler. Når det er på plads, kan du begynde at tjekke drivere til de forskellige typer hardware du har installeret. Dernæst må du tage systematisk fat i software.(Outlook kan du reparere ved at starte installationen af Office igen)Tjek også at du har installeret chipset drivere og udvidelser.
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
25. september 2002 - 20:43 #6
tjek dette for hang på din computer og det andet for minimering af installation

http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=841

http://www.eksperten.dk/spm/244734
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
25. september 2002 - 20:44 #7
eventuelt hent den nye service pakke til xp på www.tweak.dk
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
04. oktober 2002 - 20:06 #8
takker for points :-)
var det noget der virkede