Avatar billede -viper- Nybegynder
25. september 2002 - 14:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

NetOp

Hejsa

Jeg har lånt programmet NetOp af en kammerat, men kan sgu ikke lige hitte ud af det. Er det sådan at der findes et klogt hoved derude, der vil hjælpe!! Eller skal jeg vente til den 16. september hvor han kommer hjem fra ferie med at få manualen :)
Jeg ved godt, at hosten skal installeres på den computer jeg skal remote, og det er ikke noget problem. Men den PC der skal remotes har ADSL og flere dynamiske IP adresser, og det gør det vel til et problem eller???
Men i det hele taget: HVORDAN KONFIGURERER MAIL BÅDE HOSTEN OG GUESTEN?????? - Håber på en længere uddybende forklaring (Og helst på dansk)
Avatar billede -viper- Nybegynder
25. september 2002 - 14:05 #1
mail - skulle have været: MAN

altså:

HVORDAN KONFIGURERER MAN BÅDE HOSTEN....
Avatar billede -viper- Nybegynder
25. september 2002 - 14:45 #2
Det ser måske ud til at jeg skal nappe mine point tilbage... Eller???
Avatar billede snowball Novice
25. september 2002 - 15:05 #3