Avatar billede lightyear Nybegynder
25. september 2002 - 11:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Logitech webcam crasher WinXP under opstart

Jeg har et Logitech Quickcam Pro, og når jeg installerer det med de nyeste drivere får jeg blå skærm under opstart af WinXP Pro. Hvordan løser jeg dette problem??
Avatar billede dennism Nybegynder
25. september 2002 - 11:25 #1
Sikker på at du har nyeste driver?
Så vidt jeg ved, så virker den driver som følger med deres Pro-webcams, ikke i WinXP... Har du hentet nyeste driver ned fra deres webside?
Avatar billede dennism Nybegynder
25. september 2002 - 11:27 #2
Hvis det er et QuickCam Pro 3000 du har, så kan du hente driveren her:
http://www.logitech.com/index.cfm?page=downloads/software&CRID=307&contentid=5035&countryid=4&languageid=1
Avatar billede dennism Nybegynder
25. september 2002 - 11:28 #3
Og... Som der står på den side, så skal du have "DirectX 8.1" eller nyere. Har du det?
Avatar billede lightyear Nybegynder
25. september 2002 - 12:10 #4
Jeg har den nyeste DirectX, og henter den nyeste version af Quickcam softwaren (6.01). Mit kamera er et Quickcam Pro (med dark focus ring). Men måske skulle jeg hente den version af softwaren du linker til. Det vil jeg kigge på i aften når jeg kommer hjem.
Avatar billede lightyear Nybegynder
15. januar 2003 - 07:42 #5
DirectX 8.1 følger da med WinXP? Men under alle omstændigheder fik jeg problemet løst ved at smide kameraet ud ;o)