Avatar billede linuxjon Nybegynder
25. september 2002 - 09:40 Der er 9 kommentarer

hvordan får man 10mbit internet hvis man bor ude på landet....

c",)
Avatar billede kongsteddk Nybegynder
25. september 2002 - 09:44 #1
Bestiller en fast linie. Min. 18000 kr. i oprettelse!!!!
Avatar billede random_act Nybegynder
25. september 2002 - 09:46 #2
Man får sig en trådløs forbindelse som er dyr som ind i helvede. Man skal betale for repeator for hver kilometer og en abonoman pris der er helt røden høj.
Avatar billede random_act Nybegynder
25. september 2002 - 09:49 #3
røden=råden
Avatar billede limemedia Nybegynder
25. september 2002 - 09:51 #4
random >> råden = rådden :))
Avatar billede random_act Nybegynder
25. september 2002 - 10:00 #5
Jeg fatter ikke en bjælde af at stave.....
Avatar billede Noone Nybegynder
25. september 2002 - 10:04 #6
Det er helt enkelt, man ringer til en ISP og bestiller et tilbud, så bestemmer man sig for om man kan/vil betale prisen, derefter bestiller man linjen eller dropper det hele..
Avatar billede congame Nybegynder
25. september 2002 - 10:19 #7
www.arrownet.dk, hvis du har pengene i orden, kan du nok måske danmarks billigst 10mbit, men du skal stadig hoste op med en mindre sum penge.
Avatar billede torben.s Nybegynder
25. september 2002 - 20:30 #8
radio styret internet. man leaser en sender/modtager som monteres på taget.
kan klare ca. 12 mbit...
Avatar billede nstenberg Nybegynder
26. september 2002 - 18:34 #9
Har Viasat ikke en ordning med opkobling via parabol?