Avatar billede praetorian Nybegynder
25. september 2002 - 09:17 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

Word 2002 med tysk oversigt efter stavekontrol

Kære Eksperter.

Jeg har for noget tid siden fået købt mig en bærbar. På denne bærbare er der installeret Word 2002. Mit problem ligger så i at når jeg kører engelsk stavekontrol viser den en oversigt på tysk når at den er færdig. Kan man ikke ændrer det på nogen måde så at den bliver dansk eller bare engelsk (Helst dansk).
Avatar billede Chewie Novice
25. september 2002 - 09:19 #1
Peg på Sprog i menuen Funktioner, og klik derefter på Angiv sprog.
Avatar billede dk-paaske Nybegynder
25. september 2002 - 09:28 #2
Du skal ind i Funktioner og så skal du klikke på Angiv sprog også finde engelsk... hvis du vil være sikker på at det virker skal du angive det som standard sprog du kan altid lave det om igen :)
Avatar billede Chewie Novice
25. september 2002 - 09:30 #3
dk-paaske >> du er kun 10 minutter forsinket
Avatar billede praetorian Nybegynder
25. september 2002 - 09:44 #4
Det skal siges at den tyske tekst kun kommer frem når at jeg bruger den engelske ordbog. Når at jeg fx kører med den danske ordbog vises det rigtigt nok på dansk. Men har prøvet at ændret sproget for dokumentet til engelsk men uden resultat.
Avatar billede Chewie Novice
25. september 2002 - 09:49 #5
hmmm.... det er nok dette jeg ikke fatter helt ""en oversigt på tysk når at den er færdig"" kan du uddybe lidt !!
Avatar billede praetorian Nybegynder
25. september 2002 - 09:54 #6
grapper lige et screenshot.
Avatar billede praetorian Nybegynder
25. september 2002 - 10:00 #7
har et screenshot, har bare ikke et sted at smide det da moin ftp konti ikke er læst ind på min bærbare :-(.
Avatar billede praetorian Nybegynder
25. september 2002 - 10:00 #8
Men den oversigt jeg snakker om er "Statistik for læsbarhed"
Avatar billede Chewie Novice
25. september 2002 - 10:05 #9
du kan smide det her www.dinos.dk
Avatar billede praetorian Nybegynder
25. september 2002 - 10:09 #10
Avatar billede jkrons Professor
25. september 2002 - 11:01 #11
Hvilket sprog har du valgt at menuer mm. skal have?
Avatar billede praetorian Nybegynder
25. september 2002 - 11:07 #12
Hvad mener du. Min Word 2002 er den dansk udgave og min XP er sat til kun at kunne køre med dansk sprog
Avatar billede jkrons Professor
25. september 2002 - 13:44 #13
Lyder Mystisk! Jeg trorede at du måske havde fået installeret tysk sprog i menuer mm. Min egen danske version viser teksten på Engelsk efter en engelsk stavekontrol og tysk efter en tysk stavekontrol.

Har du installeret Servicepack 1?
Avatar billede praetorian Nybegynder
25. september 2002 - 14:09 #14
Tænker du på servicpacken til Windows XP ???
Avatar billede Chewie Novice
25. september 2002 - 14:13 #15
Nej .... jeg tror det er til office han mener :o)
Avatar billede praetorian Nybegynder
25. september 2002 - 14:14 #16
Den har jeg ikke da det kun er Word 2002 det går galt i.
Avatar billede Chewie Novice
25. september 2002 - 14:18 #17
Prøv at installer opdateringen det kan være det retter fejlen i word

http://office.microsoft.com/danmark/ProductUpdates/default.aspx
Avatar billede praetorian Nybegynder
25. september 2002 - 15:06 #18
Har nu hentet de 2 opdateringer til Word 2002 der er så må vi se om det hjælper på det.
Avatar billede jkrons Professor
25. september 2002 - 23:34 #19
chewie-< Tak for hjælpen. Det var præcis det jeg mente.

praetorian-> Jeg ved ikke om det hjælper. Jeg kan kun konstarere at vi har opdateringen installeret, og vi oplever ikke problemet.
Avatar billede praetorian Nybegynder
25. september 2002 - 23:37 #20
Men den fulde update duer ikke da det eneste jeg har inde fra Office 2002/Xp er word, resten er fra den gamle Office 2000 pakke.
Avatar billede jkrons Professor
25. september 2002 - 23:59 #21
OK! Jeg ved faktisk ikke om man kan få updates til Word alene. Jeg synes ikke at jeg kan finde det hos MS. Men prøv evt at kigge på chewies link. Gå til Overførselscenter. Her kan du muligvis vælge Word alene,
Avatar billede praetorian Nybegynder
26. september 2002 - 09:52 #22
var nemlig det jeg gjorde
Avatar billede jkrons Professor
26. september 2002 - 11:57 #23
OK! Så erjeg løbet tør for gode råd, bortset selvfølgelig fra den barske, altså at installere hele officepakken, så du kan køre updaten.
Avatar billede praetorian Nybegynder
13. oktober 2002 - 16:39 #24
Problemet er at jeg ikke har den fulde Office 2002 pakke og vil heller ikke have den
Avatar billede praetorian Nybegynder
07. november 2002 - 09:23 #25
Lukker da jeg ikke har kunne finde en brugbar løsning
Avatar billede dsjk Novice
24. februar 2003 - 13:58 #26
Jeg har prøvet med at hvis sproget var Engelsk (Storbrittanien) fik jeg svar på tysk, men hvis sproget var Engelsk (USA) fik jeg svar på engelsk.

fdjk
Avatar billede praetorian Nybegynder
24. februar 2003 - 14:54 #27
Kan godt ske at det er det, ckecker lige op på det.