Avatar billede laumann Nybegynder
24. september 2002 - 18:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nokia 7650

Jeg p.t. i Dubai og alting koster ingenting hernede, og i den anledning har jeg taenkt mig at koebt mig en Nokia 7650 den med digital kamera til den nette sum af 1.500,-

Men men men softwaren i telefonen kan kun saettes til Engelsk Fransk og Tysk, det er jeg slemt ked af da ordbogen til danske SMS'er mangler. Ved du en eller super cool telefonnoerd ven om man skifte firmware/software til Dansk naar jeg kommer hjem?

Svar venligst hurtigst muligt da jeg tager hjem paa torsdag
Avatar billede psylenz Nybegynder
24. september 2002 - 19:00 #1
hva kan du ikke købe noget til mig, :) he he
Avatar billede djeclemen Nybegynder
24. september 2002 - 21:32 #2
nej den kan ikke, skiftes kunne jeg ikke da jeg prøvede det samme nr. for noget tid siden, bare ikke med samme telefon.
Avatar billede laumann Nybegynder
08. oktober 2002 - 09:16 #3
c
Avatar billede laumann Nybegynder
08. oktober 2002 - 09:16 #4
v