Avatar billede bottiger Nybegynder
24. september 2002 - 16:06 Der er 7 kommentarer

C# editor

Okey, jeg har nu endelig besluttet mig for at lære C# ordenligt :)

Men hvor finder jeg en god editor ?
pt bruger jeg Editplus 2.2, men den understøtter kun C++ og man vil da gerne have noget som understøtter C# 100%

Så hvor finder jeg en god C# editor ? (og hvis den kan lidt PHP og HTML gør det da ikke noget ;) )
Den skal helst være gratis, men hvis den koster LIDt penge gør det ikke noget.
Avatar billede bottiger Nybegynder
24. september 2002 - 16:07 #1
skulle måske lige rette Editplus 2.2 til Editplus 2.1 :)
Avatar billede kichian Nybegynder
24. september 2002 - 16:08 #2
Avatar billede morten2 Nybegynder
25. november 2002 - 15:45 #3
www.slickedit.com
Den er dog ikke gratis men der fås ikke bedre editor.
Avatar billede naxosnaxos Nybegynder
16. december 2002 - 21:38 #4
Eftersom der ikke står noget om freeware, vil jeg da forslå Visual Studio.NET
Den arbejder jeg selv i og den fungerer fortrindeligt
Avatar billede leander Nybegynder
27. januar 2003 - 16:27 #5
Jeg har været rigtig glad for UltraEdit (www.ultraedit.com) - den er billig, nem og hurtig. Der er også syntax highlighting filer til praktisk talt alle sprog.

Det er dog en "ganske almindelig" teksteditor, så alle de smarte funktioner med Intellisense og what-not som er i VS.NET pakken er dog ikke med.
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
11. juni 2003 - 22:40 #6
Nu er der jo ingen grund til at holde spørgsmål åbne, hvis man har fået dem løst... Har du fået svar på dit spørgsmål?
Avatar billede omen Nybegynder
08. august 2003 - 19:09 #7