Avatar billede sputte Nybegynder
20. september 2000 - 07:23 Der er 22 kommentarer

Flere downloads

Hejsa folkens

Jeg kan pt. kun have to downloads åbne af gangen. Jeg gætter på det er noget der står i reg-databasen. Er der nogen der kan hjælpe mig? Jeg kører Win2k.

Med Venlig Hilsen
Sputte
Avatar billede keysersoze Guru
20. september 2000 - 07:55 #1
du kan bruge download manageren \"GetRight\"

Kan hentes på http://www.getright.com/
Avatar billede fjensen Nybegynder
20. september 2000 - 07:56 #2
Jeg kigger lige med her?!!
Avatar billede sputte Nybegynder
20. september 2000 - 10:18 #3
Jeg kender udemærket alle de der fine programmer, men jeg er interesseret i at få Ie til at hente ALLE de filer jeg klikker på. Ikke bare det den gør nu med at kun ville hente to af gangen.
Avatar billede hatecaps Nybegynder
20. september 2000 - 10:55 #4
så vidt jeg ved kan det slet ikke lade sig gøre. Jeg har rodet en del med det selv en gang, jeg var ligeså irriteret over det som dig. Det jeg tror der sker er at IE passer på ikke at bruge for mange \"ressourcer\" i den aktive forbindelse. Det er jo meget for dem med en svag forbindelse, men hvad med os der har en lidt bedre forbindelse?

Det eneste jeg fandt ud af der hjalp lidt, var at man kan klikke link mere end de to der allerede er i gan med at downloade, når en af de to første er færdig, starter den tredje.

hvis du vil ha\' mere end det, er jeg bange for at du er nødt til at bruge en af de tilgængelige special-programmer.
Avatar billede goulduck Nybegynder
20. september 2000 - 12:11 #5
Der er også servere som kun tillader at man downloader X-antal filer afgangen... mener at jeg har kunnet i en tidligere version af IE, hente MANGE ting af gangen, men det altid i kage!

Når du surfer på nettet er der også en begrænsning i IE, som gør at den kun henter 4 elementer ned afgangen. Dette er der folk som har prøvet at fixe, men det har ikke lykkes særlig godt, idet IE så er begyndt at crashe meget ofte.

Det er vist en begrænsning i selve programmet og ikke bare en reg-nøgle.

Men du kan jo godt bruge getright eller Download Accelerator, for dem kan du sætte til fx at hente 20 filer af gangen!
Avatar billede goulduck Nybegynder
20. september 2000 - 12:14 #6
men det altid i kage = Men det gik altid i kage, ment med at den mistede forbindelsen til serveren. Men det var jo gså i 28.8 og 33.6 tiden
Avatar billede 8800 Nybegynder
20. september 2000 - 14:10 #7
www.downloadaccelerator.com der downloader du dobbelt så hurtigt (for det meste) og du kan lade explorer downloads køre samtidigt så du kan komme op på 4 downloads ialt... måske vil nogen sige det er best med GO!ZILLA, men hvis du ikke er helt sikker så tjeck: http://www.eksperten.dk/spm/25226 der er det blevet diskuteret, og der er det vist download accelerator plus der vinder!!

</8800>
Avatar billede sen8or Nybegynder
22. september 2000 - 23:57 #8
Hejsa sputte,

Hvis du giver mig din email-adr så sender jeg dig fluks en registrerings db tweak som lader dig have 8 samtidige downloads!

Med venlig hilsen
SEN8OR - som ikke kan logge ind :-(
Avatar billede goulduck Nybegynder
23. september 2000 - 03:19 #9
get2meat@hotmail.com <- reg fluks dims! :O))
Avatar billede hatecaps Nybegynder
23. september 2000 - 09:10 #10
skg@pt.lu <- osee mig osse mig :-)
Avatar billede sen8or Nybegynder
24. september 2000 - 09:54 #11
Hejsa Sputte,

Nu er der to der er blevet tilfredse - vil du ikke have den?

Med venlig hilsen
SEN8OR - som ikke kan logge ind :-(
Avatar billede hatecaps Nybegynder
24. september 2000 - 10:02 #12
Hej sen8or, hvad sker der mon hvis man sætter værdien i op ? har du prøvet dig frem med det ?
Avatar billede goulduck Nybegynder
24. september 2000 - 10:21 #13
Jeg er en af de tilfredse !!

sen8or> Gør dit \"fix\" også at når man surfer normalt, at den kan hente flere elementer af gangen? Normalt kan henter den jo max. 4 af gangen.
Avatar billede sen8or Nybegynder
24. september 2000 - 10:41 #14
Hejsa HateCaps,

Jeg har prøvet følgende: \"MaxConnectionsPerServer\"=dword:000000012 - det giver min. 16 downloads af gangen, men det bliver download-tiden jo ikke sat ned af. Nå vi får flexrate så er det jo en anden sag da vi bare kan sætte den til at hente før vi går i seng!

Hejsa Goulduck,
Øhm - fire elementer? :-)

Med venlig hilsen
SEN8OR - som ikke kan logge ind :-(

Avatar billede goulduck Nybegynder
24. september 2000 - 12:46 #15
sne8oren> Ja, fire elementer .. sådan var det i hvert falde i IE 5.01 .. havde et proxy program på min maskine, og der kunne man se at IE kun \"downloaded\" 4 ting afgangen når man surfede. Jeg spurgte hvorfor at man ikke kunne lave det sådan at proxy programmet kunne hente mere, men så sagde de at det var en begrænsning i IE.
Avatar billede goulduck Nybegynder
24. september 2000 - 12:47 #16
Jeg spurgte dem som havde lavet programet ... prøver lige at finde det igen og teste...
Avatar billede goulduck Nybegynder
24. september 2000 - 13:13 #17
http://proxy.nikto.net/ <- MultiProxy .. og det ser ud som om at begrænsningen er væk ....
Avatar billede sen8or Nybegynder
24. september 2000 - 20:01 #18
Hejsa GoulDuck,

Jeps det må den være eftersom vi nu kan hente min. 16 elementer af gangen.

Hvis de siger at det var en begrænsning i IE så beviser det jo blot at IE ér integreret i Windows!

Med venlig hilsen
SEN8OR - som ikke kan logge ind :-(
Avatar billede goulduck Nybegynder
24. september 2000 - 22:16 #19
hehe, ja ... men det er også HELT fint med mig .. ;O)
Avatar billede lassegj Nybegynder
01. oktober 2000 - 00:53 #20
www.gozilla.com er også rigtig god.
Avatar billede sen8or Nybegynder
15. oktober 2000 - 17:14 #21
Hejsa Sputte,

Mangler du stadig svar? :-)

Med venlig hilsen
SEN8OR
Avatar billede marz* Nybegynder
28. marts 2002 - 18:52 #22
jeg har lagt en .REG fil ud der skulle fixe det :)
http://home23.inet.tele.dk/marz/moredownloads.reg
men jeg tror den er specifik til win2000