Avatar billede schulle Nybegynder
24. september 2002 - 13:42 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Import af Access-filer

Jeg har fået tilsendt et par mails med vedhæftede .mdb-filer. Men min XP vil ikke tillade at åbne disse filer. Hvor kan jeg ændre den opsætning? Er det i registreringsdatabasen eller?
Avatar billede kovalt Nybegynder
24. september 2002 - 13:45 #1
har du office XP installeret.......
Avatar billede kovalt Nybegynder
24. september 2002 - 13:45 #2
Win XP er ikke nok
Avatar billede terry Ekspert
24. september 2002 - 13:46 #3
You can NOT.
A solution is to send (the mail)to a mail address which deosnt have this security and then save the dB with another name (db.txt) tehn send it back to yourself
Avatar billede terry Ekspert
24. september 2002 - 13:46 #4
you can also send it to me eksperten@santhell.dk and I will re-name it and send it back
Avatar billede terry Ekspert
24. september 2002 - 13:48 #5
the reason for this is that XP (Outlook) will not allow attached files with the extension (MDB) amongs others.
Avatar billede moses Praktikant
24. september 2002 - 13:53 #6
Jeg har den rettelse til Outlook, der giver mulighed for at ændre på dette.
Man får et option vindue mere, hvor man kan bestemme, hvilke extensions på vedlagte filer, man vil tillade at brugeren kan åbne.

Jeg vil gerne sende dette til schulle eller en anden OG SÅ SKAL VEDKOMMENDE SØRGE FOR, AT PROGRAMMET KOMMER ALLE HER PÅ EKSPERTEN TILGODE !!

Interesseret
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
24. september 2002 - 13:55 #7
Hvis jeg må få den fil, så skal jeg da gerne smide den på min hjemme side og smide et link til den her.
Avatar billede terry Ekspert
24. september 2002 - 13:59 #8
moses is this an official patch from MS?
Avatar billede moses Praktikant
24. september 2002 - 14:04 #9
Det ved jeg ikke om det er.

Hugo - jeg skal lige have en e-mail adresse af dig.
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
24. september 2002 - 14:07 #10
hugo.work@bigfoot.com
Avatar billede moses Praktikant
24. september 2002 - 14:10 #11
DONE !
Avatar billede katborg Praktikant
24. september 2002 - 14:22 #12
Så mangler vi bare lige adresse på hjemmeside :-)
Venter spændt
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
24. september 2002 - 14:25 #13
Ja og jeg venter spændt på at modtage en fil !
Avatar billede moses Praktikant
24. september 2002 - 14:28 #14
Sendt 14:18, så ehhh.  Har du spændt fjedderen på din PC??
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
24. september 2002 - 14:33 #15
Så er filen at hente på http://www.alco.dk/user/hugo/attopt.zip

Jeg gør dog kraftigt opmærksom på at jeg ikke har testet det og ikke kan/vil påtage mig noget ansvar for funktionen.
Avatar billede moses Praktikant
24. september 2002 - 14:44 #16
Jeg vil heller ikke garantere noget, men jeg har set den virke på mange PC'ere og har aldrig set den fejle !!
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
24. september 2002 - 14:48 #17
Næh men the M$ way er jo at sige at hvis du gør sådan her og får et træ i hovedet, så kunne du jo bare have ladet være :-)
Avatar billede moses Praktikant
24. september 2002 - 15:00 #18
Ja - det er farligt at leve - man kan dø af det  ;-)
Avatar billede schulle Nybegynder
24. september 2002 - 15:56 #19
Godt nok aner jeg ikke, hvad det er for en fil, men det virker i hvert fald.