Avatar billede cazoo Nybegynder
24. september 2002 - 08:43 Der er 15 kommentarer og
3 løsninger

Point...!!!

Sig mig lige... Er jeg den eneste der bare er ved at være pisse træt af folk der opretter et spm, får en masse folk til at svare, og derefter selv ligger et svar ind og accepterer det...?!?!?!?!?!?!?!

Og så var det at jeg tænkte om ikke at man kunne lave noget så det ikke kan lade sig gøre...???? og så hvis man selv finder sin fejl (eller hvad man har spurgt om) så man på en måde kunne lukke SPM'et og så pointene bare bliver dell såddan at man kan vælge en, nogle eller alle....

Der er virkelig mange der misbruger det....!!!

<:::::> [TF]Cazoo <:::::>
Avatar billede vardepigen Praktikant
24. september 2002 - 08:45 #1
nej det er du absolut ikke den eneste der er træt af....

men hvorfor har du sat point af i dette oplæg.....???    *S*
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. september 2002 - 08:46 #2
tryk på "anmeld misbrug" i det enkelte spørgsmål og lad coadmins vurdere sagen. Personligt mener jeg ikke problemet er ret stort og der vil altid være mulighed for at omgå regler og pointgivning.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
24. september 2002 - 08:48 #3
Ja det er jo egentlig kun noget fiktivt, vi deler rundt med.
Jeg har selv gjort det, lukket et spørgsmål og selv samlet points hjem igen, men det var vist mere bare for at få det lukket, da de mange åbne spørgsmål er lige så træls.
Avatar billede trs Nybegynder
24. september 2002 - 08:48 #4
man skal vel også kun give point hvis man kan bruge svaret til noget og ellers må man anmelde dem!
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. september 2002 - 08:48 #5
... og det er altid problematisk at være objektiv når man selv mener man hjælper meget - at den hjælp man yder ikke hjælper spørgeren kan være svær at forstå. Nogle gange er man heldig og scorer mange point på en lille ting, nogle gange afvises man for et langt og korrekt svar. Mon ikke det går lige op i den sidste ende ?
Avatar billede ladyhawke Novice
24. september 2002 - 08:50 #6
Det er træls, men det vil ikke være godt at spæære for at man kan tage sine egne points. Det sker, selvom det ikke er så tit, at man ikke får et brugbart svar og så er det ret træls at SKULLE dele ud til nogen der ikke har fortjent det...
Avatar billede ladyhawke Novice
24. september 2002 - 08:51 #7
hmmm, stavning/tastning kan være svær: spæære -> spærre :o)
Avatar billede cazoo Nybegynder
24. september 2002 - 08:54 #8
vardepigen>>>> Det var faktisk kun for at få folk til at kigge ind...

ljweb>>>> Okey det vidste jeg ikke at man kunne, he he fedt nok, så kan de lære det ken de...

Det kan måske godt være at det ikke sker så tit men jeg synes nu egentligt at jeg har set en del tilfælde....
Avatar billede klausbobby Nybegynder
24. september 2002 - 08:55 #9
Jeg vil godt give dig ret i, at det noget pis, når folk gør det. Jeg vil ærligt indrømme at jeg er kommet til og gøre det en enkelt gang. Men når man selv finder svaret, synes jeg da også, at det er okay, at give sig selv pointene.....:-) Men er da træls, for dem der sidder og hjælper og ingen point får for det...
Avatar billede cazoo Nybegynder
24. september 2002 - 08:59 #10
Det kan du da også have ret i men såddan noget som dette http://www.eksperten.dk/spm/261140 det er da...

Godtnok er det kun 15 point men det er da alligevel ikke smart....

Der er muligvis nogen der opfatter mig som en fucking WINER, men jeg synes bare at det er råddent....
Avatar billede cazoo Nybegynder
24. september 2002 - 09:00 #11
Og så var der jo lige en mere.... http://www.eksperten.dk/spm/261629
Avatar billede vardepigen Praktikant
24. september 2002 - 09:03 #12
cazoo>>>>>>>>  og så kan man ellers se hvem der er pointjægere....*G*

jeg har da også selv taget point.
Men er der nogen som har brugt tid på at hjælpe mig, uden at give mig det helt "korrekte" svar, kan jeg også finde på at dele pointene, mellem dem som har hjulpet og mig selv.....

jeg har da også anmeldt folk, hvis jeg føler at jeg/andre er blevet "snydt"........
ikke på grund af selve pointene, men mere princippet....
at ønsker man hjælp, skader det ikke at vise at man sætter pris på det...

men alt i alt, så er det vel selve hjælpen der er det vigtige, ikke pointene... eller?????????
Avatar billede cazoo Nybegynder
24. september 2002 - 09:03 #13
P.S. Jeg deler pointene ud engang senere idag eller imomrgen så hvis i vil have lidt kan i jo bare lægge et svar....=o)
Avatar billede trs Nybegynder
24. september 2002 - 09:04 #14
point??? for hvad??? :)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
24. september 2002 - 09:06 #15
Tag du bare dine points hjem igen, så har vi jo lidt at le af.*GG*
Avatar billede cazoo Nybegynder
24. september 2002 - 09:08 #16
vardepigen>>>>>> Det har du da fuldstænigt ret i... Og i realiteten kan du jo egentligt ikke bruge pointene til en skid.... men det er bare princippet i det der er lort efter min mening... nogle gange kan man jo selvfølgelig godt selv finde ud af hvad der er galt men så er der jo tit en masse der har siddet og brugt tid på at give hints o.s.v....
Avatar billede cazoo Nybegynder
24. september 2002 - 09:09 #17
Tjaaa.... bl.a. har jeg fundet ud af at man kan anmelde misbrug.... det er da èn grund....=o)
Avatar billede ladyhawke Novice
24. september 2002 - 10:00 #18
takker og bukker :o)