Avatar billede criterius.dk Nybegynder
24. september 2002 - 08:14 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Ændringer til valg af ny pc

Dette er den pc jeg har overvejet at købe.

Nogen ændringsforslag?

Processor:  AMD Athlon Palomino XP 1900+ (1600MHz)
Bundkort:  ECS K7SEM Support XP
Ram:        256 MB PC-133 RAM
Grafik:    8-64 MB Onboard Shared
Harddisk:  40 GB UDMA 100
Netkort:    10/100 MBIT
Lydkort:    AC 97 64 BIT
Diskdrev:  1,44 MB
Cddrev:    52 X SPEED
Keyboard:  Acer Accufeel Tastatur PS/2
Mus:        Scroll Mouse 3D PS/2
Kabinet:    300 Watt (Lækkert Design)

Pris med moms 3.145 kr.

Personligt vil jeg gerne af med onboard grafikkortet, men der er lige et problem - prisen!
Max pris 3700,-
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
24. september 2002 - 08:19 #1
Avatar billede cazoo Nybegynder
24. september 2002 - 08:21 #2
JA.....!!!!

Bundkort: Køb et Microstar MSI

Grafik: Hold dig fra alle de Shared, det er skod...!!! Køb GeForce 3 eller 4 og det skal ikke være et MX

Lydkort: Soundblaster 128 hvis det skal være billigt, ellers et Live...

<:::::> [TF]Cazoo <:::::>
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
24. september 2002 - 08:22 #3
Du finder da ikke et GF3/GF4 + SoundBlaster til hans max. pris? ;)
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. september 2002 - 08:30 #4
heh, det grafikkort du anbefaler kwan har jeg, man kan der sagtens hyle blæseren af (den larmer som et ondt år) og fx montere en "Zalman NB32J" køleprofil (http://www.studiedata.dk/product.asp?product=458&page=1)

Kortet er fint til halvnye spil (spiller fx CounterStrike med FPS på 71) - jeg har ikke prøvet de nyeste og vildeste spil, men med en maxpris på 3700kr alt inkl, tror jeg ikke du finder meget bedre
Avatar billede d_d Nybegynder
24. september 2002 - 15:08 #5
jjaa køb et ECS bundkort istedet det kører mere stabilt med en palomino men ellers ingen ændringer!!

mvh D_D
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
01. oktober 2002 - 09:29 #6
tror i har misforstået mig - maxpris for hele comp'en = kr 3.700,-
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
07. oktober 2002 - 13:25 #7
Godt nok - jeg har taget input til efterretning. Tak for hjælpen!