Avatar billede rubberpaw-theone Nybegynder
23. september 2002 - 21:53 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

ftp server.

okay. hvordan kan jeg sætte en ftp server op. jeg har hørt man bare kan bruge programmet serv-u. men det virker ikke. er der nogen som har nogle råd til hvordan jeg ellers kan gøre.
Avatar billede olly Nybegynder
23. september 2002 - 21:55 #1
Brug IIS!
Avatar billede rubberpaw-theone Nybegynder
23. september 2002 - 21:56 #2
kan jeg hendte det på download.com
??
Avatar billede bongobride Nybegynder
23. september 2002 - 21:58 #3
Brug den her : www.argosoft.com
Avatar billede olly Nybegynder
23. september 2002 - 22:01 #4
IIS er en del af Windows Server... Så smid din skive i og gå ind i tilføj/fjern programmer og tilføj den! Det er under windows komponenter!
Avatar billede goulduck Nybegynder
23. september 2002 - 22:04 #5
Serv-U er meget godt.... hvad oplever du, siden du tror det ikke virker?
Avatar billede rubberpaw-theone Nybegynder
23. september 2002 - 22:20 #6
jeg skulle hendte noget fra en kammerat, men hver gang han sætter den op, kan jeg ikke joine. så vil jeg prøve at sætte en op. og jeg gjorde det som man nu skulle gøre. men det virkede bare ikke, han  ku ikke joine. og hvis jeg selv prøver at joine "mig selv" kan jeg heller ikk.
Avatar billede goulduck Nybegynder
24. september 2002 - 15:56 #7
Hvilke fejl fik du?