Avatar billede linuxjon Nybegynder
23. september 2002 - 21:12 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

En der kan hjælpe mig

Jeg har været inde på www.try2hack.nl men jeg kan ikke finde ud af nr. 5......plz hjælp
Avatar billede soreno Praktikant
23. september 2002 - 21:13 #1
søg her på eksperten det har vist været oppe flere gange :-)
Avatar billede mbulow Nybegynder
23. september 2002 - 22:42 #2
Du kan downloade en VB-disassembler her:

ftp://ftp.one.net/pub/users/dreitz/decompiler/vbdis22e.zip

Når du har disassembled exe-filen får du bl.a. en BAS-fil, der indeholder kildeteksten til programmet, og så kan du finde frem til løsningen

PS! Skal kende lidt til VB :)
Avatar billede mbulow Nybegynder
23. september 2002 - 22:57 #3
Nu har jeg ikke kigget nogle af de andre spørgsmål på eksperten igennem, men hvis du ikke kan finde login og password kan du resten af denne uge finde løsningen her:
http://www.mbulow.dk/try2hack/solution5.html

Og så bare lige... Hvis du finder på at acceptere mit svar, så skær lige ned på pointene engang... 200point er da helt og fuldstændigt overdrevet
Nem opgave er vist 15point, og da jeg selv har løst den tidligere var det lige ud af landevejen ;)

PS! Når jeg fjerner løsningen fra mbulow.dk, skal jeg nok poste den i en efterfølgende kommentar, vil bare ikke røbe den hvis du selv vil lege med problemet :)
Avatar billede dk-paaske Nybegynder
25. september 2002 - 09:32 #4
Avatar billede linuxjon Nybegynder
25. september 2002 - 09:35 #5
oki tak for hjælpen mbulow. måske er 200 lidt for meget men det er første gange jeg er her på "eksperten" men ud får så de 15 point. og så sender jeg de andre til en ven, som så sende den til mig igen........
Avatar billede soepro Nybegynder
25. september 2002 - 15:08 #6
Du kan altid også selv svare, hvis du vil have pointene tilbage igen.