Avatar billede [tpl]foxy Nybegynder
19. september 2000 - 20:23 Der er 12 kommentarer

Mailinglist...

Hej..
jeg skal bruge en mailinglist i ASP el. PHP der gemmer i et .txt dokument i stedet for en database..
Nogen der kan hjælpe..?

På forhånd mange tak...
Avatar billede terran Nybegynder
19. september 2000 - 20:57 #1
Har du lavet udtræk fra en database eller et .txt dokument før?

Avatar billede nof Nybegynder
19. september 2000 - 21:12 #2
...du kan sikkert downloade såsan en på www.netcoders.dk eller www.activeserverpages.dk

/nof
Avatar billede parazite Nybegynder
19. september 2000 - 23:22 #3
Her er der en del: http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Mailing_List_Managers/ , men ellers kan jeg kraftigt anbefale http://www.achim-online.de/docs/download_data/php/php-ao-newsletter.zip . Den er godt nok på tysk, men det skulle ikke være det store problem at oversætte det. :o)

- Parazite
Avatar billede [tpl]foxy Nybegynder
20. september 2000 - 19:16 #4
Nej.. jeg er ikke så meget til programmering...
Avatar billede parazite Nybegynder
05. oktober 2000 - 19:26 #5
Du forventer altså at få den komplette kode skrevet her, lige til at sætte ind? Eller vi skal måske også sætte den ind for dig? Nu vi er i gang, skal vi så ikke også lige lave et fedt design til din hjemmeside, lægge den på en server gratis, og skaffe en masse besøgende? Okay, overdrivelse fremfor forståelse. Eksperten er ikke til for at du kan få grydeklar kode, til at sætte ind, men for at hjælpe med ekspempler, så du selv kan lave hvad du mangler. Faktisk har du fået lidt for meget ovenfor...

- Parazite
Avatar billede [tpl]foxy Nybegynder
06. oktober 2000 - 22:15 #6
NopZ...har selv fundet en god mailinglist på et site.. så jeg behøver ingen hjælp af alligevel..
Avatar billede parazite Nybegynder
07. oktober 2000 - 02:09 #7
Kunne du så ikke lukke spm.?

- Parazite
Avatar billede amorion Nybegynder
07. oktober 2000 - 02:34 #8
<Parazite> Den var da vist lidt over stregen den der! :)
Avatar billede parazite Nybegynder
07. oktober 2000 - 03:03 #9
amorion : Undskyld, men ærlig talt - folk forventer at få ALT leveret klar til brug. Formålet er vel nærmere hjælp til selvhjælp... eller?

- Parazite
Avatar billede [tpl]foxy Nybegynder
07. oktober 2000 - 17:53 #10
hvordan lukker man et spm...?
Avatar billede amorion Nybegynder
07. oktober 2000 - 17:55 #11
Man accepterer et svar....eller du skriver selv et svar og accepterer det..
Avatar billede amorion Nybegynder
07. oktober 2000 - 17:55 #12
<Parazite> Enig..men for dem der ikke ved det..er der sikkert en pænere måde at sige det på..right? :)