Avatar billede pedder009 Nybegynder
23. september 2002 - 17:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mit IE fucker ???

Hej

når jeg fx prøver at åbne http://windowsupdate.microsoft.com
og kan ikke logge ind på min mail på sol.dk

der står bare udført eller også kommer den bare ikke vidre PLZ ved i hvad der kan være gjaldt ?
Avatar billede paviuz Nybegynder
23. september 2002 - 17:18 #1
Sol sutter...
www.phreaker.net
styrer.
Avatar billede paviuz Nybegynder
23. september 2002 - 17:18 #2
Svar..
Avatar billede xyborx Nybegynder
23. september 2002 - 17:20 #3
Kan det være noget med Cookies?
Avatar billede pedder009 Nybegynder
23. september 2002 - 17:23 #4
det ved jeg ikke...men det har duet
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. september 2002 - 17:27 #5
Har du prøvet at geninstallere manuelt.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;Q263837&

Selvom denne taler om Outlook Express afinstallere den også IE. Det løste mit problem
Avatar billede halifax Nybegynder
24. september 2002 - 03:14 #6
paviuz - Det er jo ikke et seriøst "svar" på mandens problem. Så hold dig til en kommentar om, hvad der sutter eller styrer. Optræd på en måde, så Eksperten holdes som et seriøst sted, hvor folk hjælper hinanden.

pedder009 - Du kunne prøve at slette dine Midlertidige Internet Filer samt Cookies.
Iøvrigt virker Sol (+mail) fint hos mig.
Avatar billede pedder009 Nybegynder
01. december 2002 - 13:55 #7
okay så