Avatar billede redfox_ng Nybegynder
23. september 2002 - 16:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kan ikke skabe lokalt netværk med TDC ip

Vi har to comps. som deler en TDC ADSL forbindelse med to dynamiske ip. Begge computere kan komme på internettet men de er ikke i stand til at dele filer med hinanden. Begge comps kører med XP. Der er forbindelse i mellem de to comps hvis vi giver faste ip, men er så ikke i stand til at komme på internettet.
En tredje comp er i stand til at "se" på de andre comps, men ikke omvendt.
Hvordan kan vi få de to comps til at gå på internetttet samtidig med man kan "se" hinanden?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
23. september 2002 - 16:59 #1
prøv at installer NWlink IPX/SPX på alle 3 PC'er
Avatar billede anuseren Nybegynder
23. september 2002 - 18:22 #2
Og sørg for at winXP firewallen er deaktiveret.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. september 2002 - 09:40 #3
har du fået det til at virke?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
26. september 2002 - 06:14 #4
Takker For Pointz! ;o)