Avatar billede noem Nybegynder
23. september 2002 - 16:24 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Warning: Cannot add header information - headers already sent by

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /var/www/phpix/index.phtml:6) in /var/www/phpix/index.phtml on line 38

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /var/www/phpix/index.phtml:6) in /var/www/phpix/index.phtml on line 39

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /var/www/phpix/index.phtml:6) in /var/www/phpix/index.phtml on line 40

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /var/www/phpix/index.phtml:6) in /var/www/phpix/index.phtml on line 51

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /var/www/phpix/index.phtml:6) in /var/www/phpix/index.phtml on line 52

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /var/www/phpix/index.phtml:6) in /var/www/phpix/index.phtml on line 53

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /var/www/phpix/index.phtml:6) in /var/www/phpix/index.phtml on line 263

denne fejl får jeg når jeg prøver at logg ind med mit loin script ?? hvad betyder dette ?
Avatar billede kimg Nybegynder
23. september 2002 - 16:26 #1
i toppen af siden
ob_start();

i bunden

ob_end_flush();
Avatar billede signout Nybegynder
23. september 2002 - 16:27 #2
At du har fejl på linie 38, 39, 40, 51, 52, 53 og 263

Aufrufe von header() müssen vor allen anderen Ausgaben an den Client erfolgen. Es spielt keine Rolle, ob die Ausgabe durch einen HTML-Bereich vor dem Script oder durch das PHP-Script selbst entsteht. Dabei reicht als "HTML-Bereich" z.B. bereits ein einziges Leerzeichen vor dem öffnenden PHP-Tag ( " <?php" ).
Avatar billede noem Nybegynder
23. september 2002 - 16:28 #3
skal jeg skrive det ?
Avatar billede kimg Nybegynder
23. september 2002 - 16:28 #4
Det vil løse dit problem

Kim
Avatar billede lauer Nybegynder
23. september 2002 - 16:29 #5
prøv at læs fejlen.

Den kan ikke tilføje mere til headeren, da den allerede har sendt headeren.
Det er f.eks. hvis du bruger funktionen header(), så må du ikke udskrive noget ud på skærmen før.

i linie 6 udskriver du noget ud på skærmen som gør at linie 38, 38, 40, 51, 52, 53 og linie 263 ikke kan udføres.

lauer
Avatar billede jakoba Nybegynder
23. september 2002 - 16:29 #6
såsnart dit php-script genererer nogetsomhelst af websidens kildekode bliver der sendt nogen headers. og derefter kan der ikke sendes flere headers.

så din fejlmeddelelse betyder at før linie 38 genererer din kode et eller andet af sidens kildekode. Det kan være så lidt som en tom linie foran den første  <?php .
eller en echo eller print sætning du har sat ind.

mvh JakobA
Avatar billede noem Nybegynder
23. september 2002 - 16:30 #7
ehh mit tyske er ikke lige i topform
Avatar billede noem Nybegynder
23. september 2002 - 16:31 #8
ujjj jeg har foran <?php skrevet noget plan html er det fejlen ?
Avatar billede noem Nybegynder
23. september 2002 - 16:34 #9
ja :) tak
Avatar billede jakoba Nybegynder
23. september 2002 - 16:35 #10
som machoman siger er det i linie 6 i filen index.phtml at der bliver skrevet et eller andet.
Avatar billede lauer Nybegynder
23. september 2002 - 16:36 #11
hmm, så er det lige at jeg spørger hvorfor jakoba for point, når kimq's løsning også virker.. samt at jeg skriver hvad der er galt... før jakoba
Avatar billede jakoba Nybegynder
23. september 2002 - 16:40 #12
helt enig: http://www.eksperten.dk/spm/261459

mvh JakobA
Avatar billede noem Nybegynder
23. september 2002 - 16:42 #13
sorry kan ikke ændre point nu.  :/ men det var jakoba der kom med løsningen + skrev det på den mest letlæslige måde....

næste gang skal jeg nok fordele point sorry
Avatar billede choegs Nybegynder
21. november 2006 - 15:28 #14
I liiike Kim!