Avatar billede arg3nto Nybegynder
23. september 2002 - 16:02 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Høretelefoner

Jeg skal købe nye Høretelfoner som gerne ligger på 400-800, og skal bruges til musik, film, og seriøs gaming på PCen. Hvad Anbefaler I?
tak
ps var usikker på kategori sorry
Avatar billede arg3nto Nybegynder
23. september 2002 - 16:02 #1
(400-800 kr.)
Avatar billede signout Nybegynder
23. september 2002 - 16:04 #3
Sennheiser - uden tvivl de bedste hovedbøffer jeg nogensinde har haft. Smut ned i den lokale radio/TV shop og hør hvilken model du kan få for 800 kr
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. september 2002 - 16:10 #4
http://www.bang-olufsen.com/product_frame.php?product=33
Lyden er for lækker, og de sidder perfekt på ørene (tilpasses meget let).

Hvis det er noget med en microfon du leder efter så kan jeg anbefale disse (Axis002):
http://www.labtec.com/index.cfm?page=gear/listing&crid=8&crid2=9&countryid=1003&languageid=1
Avatar billede signout Nybegynder
23. september 2002 - 16:18 #5
James_t
De koster 995 - altså over de 800 som han spurgte efter.
Desuden har jeg et par af dem. De sidder ret godt, men efter 4-5 timer begynder de at blive ubehagelige at sidde med - også selv om de sidder løst. Desuden spiller de ikke fantastisk godt med mindre de er trykket helt ind i kraniet - og det er ikke behageligt.
Avatar billede torben.s Nybegynder
23. september 2002 - 16:23 #6
sennheiser hd 433  ca 300 kr.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. september 2002 - 16:30 #7
signout>> Købte mine på tilbud......  ;-) Hvor fandt du prisen?
Avatar billede signout Nybegynder
23. september 2002 - 16:36 #8
I vinduet ved 2tal
Har været ansat for B&O i udviklingen, så jeg er lidt miljøskadet af deres produkter :)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. september 2002 - 18:45 #9
Sidder selv i instrumentafdelingen under fab4  ;-)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. september 2002 - 18:47 #10
Signout>> Mener du ikke at de 200 kr. ekstra for B&O EarPhones er givet godt ud?
Avatar billede onkel-l Nybegynder
23. september 2002 - 18:50 #11
jeg syntes du skal købe "microsoft SideWinder Game Voice" , fed lyd og god til at bruge når der skal snakkes over nettet........pris ca.400 kr
Avatar billede onkel-l Nybegynder
24. september 2002 - 16:15 #12
hvis du vil se den "http://dk.itbutikken.dk/default.asp?varenr=531263" , pris lige nu SideWinder Game Voice GameController / USB 365 kr.
Avatar billede signout Nybegynder
25. september 2002 - 20:35 #13
James: Nej. Jeg syns virkelig at de er dårlige...
Desuden er der ikke meget B&O ved dem - de bliver fremstillet i Holland af et andet firma, og får smækket B&O mærke på siden :)
Avatar billede arg3nto Nybegynder
29. september 2002 - 17:27 #14
signout, har tænkt på sennheisers, og har været nede i radio/tv butikkerne men de har kun sådanne billige modeller, jeg vil gerne har nogle rigtigt gode og gerne med kopper så jeg ikke hører andet larm. ved du hvor jeg kan købe dem ?
Avatar billede signout Nybegynder
29. september 2002 - 18:18 #15
2tal eller expert plejer at have nogle på lager. Hvis ikke kan de helt sikkert få dem hjem indenfor et par dage.