Avatar billede kau Nybegynder
23. september 2002 - 12:40 Der er 7 kommentarer

MOV fil download

Jeg her fundet denne her fil på nettet hvordan kan jeg downloade den?

Det er til mit projekt
Avatar billede kau Nybegynder
23. september 2002 - 12:55 #1
Avatar billede ladyhawke Novice
23. september 2002 - 13:05 #2
spørg web master på siden om du må bruge den (der er jo ophavsret på sådan én) og hvis du må, er det sikket muligt at få den tilsendt eller få at vide hvordan den kan downloades...
Avatar billede htm Nybegynder
23. september 2002 - 13:08 #3
Højreklik og sig gem destination som!
Avatar billede lasse_buck Nybegynder
23. september 2002 - 13:15 #4
Ved højreklik og 'gem destination som' skal man have et link, som man kan klikke på. Det link, du selv har oprettet kan fint bruges.

Hvis der er ophavsret på film-sekvensen, så kan du hurtigt lave en selv, der er lige så god eller bedre:
* sluk lyset
* Tænd for kameraet
* vift lidt rundt med en stjernekaster eller lignende
    :oD
Avatar billede hanloven Mester
25. september 2002 - 03:57 #5
Jeg vil tro at det her program vil kunne gøre det. - Men du skal jo nok lige ha lov af manden bag hjemmesiden....
- Det kan ihvertfald klare andre livestreams :-)

http://www.afterdawn.com/software/video_software/video_tools/streambox_vcr.cfm
Avatar billede hanloven Mester
25. september 2002 - 03:57 #6
Ups... det sku egentligt ha været et svar :-)
Avatar billede madizone Nybegynder
12. oktober 2002 - 03:58 #7
MOV filer er nemme at downloade, fordi de som oftest modsat Windows Media eller RealMedia, benytter sig af helt alm. HTTP-streaming. Med andre ord - højreklik på linket og vælg "Gem som..."