Avatar billede sorenmt Nybegynder
19. september 2000 - 17:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan jeg selv lave temaer til forntpage

Hvordan laver jeg selv temaer til Frontpage 2000, jeg har hørt om nogle programmer, hvor man barer vælger de forskellige billedfiler, og så danner den selv de nødvendige filer
Avatar billede altinet Nybegynder
19. september 2000 - 17:28 #1
Hejsa!

I FrontPage 2000:
Gå ind under \"Format\" og vælg \"Theme\". Her kan du vælge et Theme til dit web. Tryk på \"Modify\" nederst i theme-valgs-boksen, og du får nu adgang til at ændre det aktuelle theme. Du kan også gemme det under et nyt navn, og således lave dit helt eget theme.

I FrontPage 98:
På FrontPage CD-en er der et bibliotek der hedder noget i retning af \"SDK\" eller sådan noget. Her ligger en installationsfil til \"theme-editor\". Når den er installeret, er den tilgængelig via en menu (jeg mener det også er format). Den virker næsten på samme måde som i 2000, men så vidt jeg husker kan du lave et nyt theme helt fra \"scratch\".

:-) Lars
Avatar billede sorenmt Nybegynder
19. september 2000 - 17:42 #2
Det er desværre ikke nok :-(

Så er jeg nemlig tvunget til at bruge alle de ting der skal til et tema, hvilket jeg ikke har ting til
Avatar billede sorenmt Nybegynder
24. september 2000 - 10:23 #3
Har fundet ud af det
Avatar billede altinet Nybegynder
25. september 2000 - 13:45 #4
Jah...hvordan??

:-) Lars
Avatar billede sorenmt Nybegynder
25. september 2000 - 14:57 #5
Jeg fandt de \"kode\" filer der hører til temaerne, og så rettede jeg lidt i dem ....
Avatar billede altinet Nybegynder
26. september 2000 - 09:46 #6
Fortæl, fortæl !!

:-) Lars