Avatar billede youcancallmeal Nybegynder
23. september 2002 - 11:32 Der er 2 løsninger

Telia Bredbånd

Jeg overvejer at skifte til Telia Bredbånd og vil høre om nogen her har prøvet deres nye bredbåndspakke? Hvor stabilt er den? Hvor hurtigt leverer de? Generelt hvordan er deres service? Alle kommentarer er velkomne!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. september 2002 - 11:57 #1
Kan du få telia bredbånd: http://www.telia.dk/bvo/info/gen_info_bred.jsp.html?OID=Kan+jeg+f%e5+Telia+Bredb%e5nd+%40home&CID=-27464

-Jeg har ikke prøvet telia bredbånd, men kender til stofa-net (samme firma).

-Stofa-net er meget stabilt, stadig det samme som telia.

-Det kommer an på om de er i dit område, se ovenstående link. Men ring dog og spørg dem på 80 10 10 80

-Stofa-net service er i meget høj kvalitet, det bedste jeg har oplevet ved net support
Avatar billede dreamspawn Nybegynder
05. februar 2003 - 15:15 #2
Du er for sent ude, de er holdt op med at sælge den løsning