Avatar billede texaz Nybegynder
19. september 2000 - 16:14 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Hvem kan lave en chat ??

Er der nogen her som kan lave en chat til mig jeg har allerede en på min side men der er reklame og sådan noget på, det er jeg rimlig træt af.
Jeg giver 300 point til den som kan finde en chat til mig uden reklame, det skal være en privat chat alså man skal ikke kunne logge ind på chatten fra andre sider.

Hvis i selv laver chatten kan i se hvad der passer bedst ind: www.Texaz.subnet.dk

Håber jeg for nogen svare jeg kan bruge !!
Avatar billede 8800 Nybegynder
19. september 2000 - 16:22 #1
hvad skal den være skrevet i BB?

// 8800 /Monet Maker
Avatar billede 8800 Nybegynder
19. september 2000 - 16:23 #2
giv mig lige din mail, så sender jeg lige nogle filer du kan kigge på...
Avatar billede parazite Nybegynder
19. september 2000 - 16:24 #3
Prøv at kigge på http://www.netcoders.dk eller http://www.hotscripts.com . Der burde du kunne finde hvad du søger! :o)

- Parazite
Avatar billede texaz Nybegynder
20. september 2000 - 08:19 #4
8800 min Email er Bjornebamsen@hotmail.com
Avatar billede texaz Nybegynder
20. september 2000 - 08:24 #5
parazite du er muligvis accepteret jeg skal bare have det til at virke så er de 300 point dine :)
Avatar billede 8800 Nybegynder
20. september 2000 - 15:59 #6
jeg har sendt til dig... du kan også prøve www.activeserverpages.dk
Avatar billede blood Nybegynder
20. september 2000 - 17:12 #7
Du kan download en fed chat på http://www.ralfchat.de
den kan fåes i flere sprog der iblandt dansk
der er admin fontion i chatten og meget meget mer
chatten liner en pro chat men er helt gratis
du kan tilpasse chatten så det passer til din side

Avatar billede parazite Nybegynder
21. september 2000 - 02:17 #8
Sig til hvis jeg kan hjælpe med noget! :o)
Avatar billede texaz Nybegynder
21. september 2000 - 18:33 #9
hmmm jeg kan ikke rigtig finde ud af det, men har i ikke en applet chat eller noget andet som ikke er så avanceret der behøves ikke være admin funktioner osv.
baer der ikke er reklame på :)
Avatar billede 8800 Nybegynder
21. september 2000 - 20:50 #10
Texaz... jeg har da sendt nogle filer til dig... bare læg det op på serveren og det kører... jeg sender lige filerne igen for en sikkerheds skyld!!

</8800>
Avatar billede 8800 Nybegynder
21. september 2000 - 20:52 #11
kunne ikke lige finde dem jeg har sendt til dig... men her er da en, som du ikke har set før...
Avatar billede texaz Nybegynder
22. september 2000 - 14:07 #12
Hmm Lort.

Ok det bliver nok besværligt nu, men.

Subnet tager ikke i mod CGI og ASP :(
kan i finde ud af noget i applet måske ?

og til 8800 den fil du har sendt mig gider den ikke download fordi den siger den ikke er virus tjekket :( kan du ikke bare give mig html koden eller hvad det nu er ?
Avatar billede texaz Nybegynder
23. september 2000 - 13:25 #13
Jeg har nu sat point op til 600 i håb om i kan hjælpe !!!

jeg mangler en chat som ikke kører i CGI eller ASP.
det kan fx. være en applet chat hvis du/i kan finde ud af at lave sådan en og sender den til mig giver jeg 600 point !
Avatar billede blood Nybegynder
23. september 2000 - 13:31 #14
du kan gå ind på
http://www.hotscripts.com/Java/Applets/Chat_Systems/ der er mange raklame fri java chat script
Avatar billede blood Nybegynder
23. september 2000 - 13:33 #15
men hvis du finder en du VIL HAVE og der tilsvære er raklame på kan du skrive til mig også fjerner jeg raklamen
Avatar billede bamze Nybegynder
25. september 2000 - 09:52 #16
Kontakt mig på alexander_hv@hotmail.com så laver jeg en til dig :)
Avatar billede parazite Nybegynder
25. september 2000 - 10:59 #17
Tror MEGET snart Admin skal gribe ind!
Avatar billede texaz Nybegynder
25. september 2000 - 11:38 #18
Parazite i må forståe at jeg er bamze og texaz jeg svarede selv på spørgsmålet da jeg ikke synes at svarene passede til mig
Avatar billede tpiil Nybegynder
25. september 2000 - 13:39 #19
jeg svarede selv på spørgsmålet da jeg ikke synes at svarene passede til!!!

HVAD MENER DU MED JEG???????????
det var da BAMZE DER SVAREDE og sidst \"overførte\" bamze 300 point fordi at texaz sikkert skulle bruge point!!!!!!!!!!!

hvis ikke du snart stopper texaz/bamze så sker der et eller andet med jeres point!

et lille råd:
FIND NOGLE SPØRGSMÅL AT SVARE PÅ I STEDET FOR AT \"OVERFØRE\" POINT!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede parazite Nybegynder
25. september 2000 - 15:27 #20
Bamze/texaz : En af de vigtigste regler på eksperten: Man må KUN have EN bruger! Læs: KUN EN!

Desuden... svarene passede dig ikke? Det er god \'expert-kotume\' at give svarere point for gode svar, selvom de ikke kan bruges! Trods alt gav vi alle svar, der henviste til brugbare chats, så mindst halvdelen af pointene burde være delt mellem svarerne, når de nu har brugt tid på at svare.

Find et andet sted til din præpubertære opførsel, da eksperten IKKE er stedet!

- Parazite