Avatar billede baldi3 Nybegynder
23. september 2002 - 06:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ændre password?

Jeg sidder her med min Windows 2000 Advanced Server over en Terminal Client forbindelse, og aner intet om hvordan man ændrer password på Administrator kontoen. Der er intet med 'users' i control panel, og jeg kan ikke finde så meget andet om det...
Avatar billede themustangman Nybegynder
23. september 2002 - 06:54 #1
Du skal jo være Administrator for at gøre det???
Avatar billede themustangman Nybegynder
23. september 2002 - 06:56 #2
Inde under "Programmer" er der et ikon som herdder "administrative tools" og inde under der et som hedder "Active directory users and computers"
Avatar billede baldi3 Nybegynder
23. september 2002 - 06:59 #3
JEg har fundet ud af det.. Vidste godt hvor det var, havde bare glemt det :( Administrative tools --> Computer Management --> Users. Du havde altså ikke ret.. i hvert fald ikke på min maskine. Nu får du pointene alligevel :)
Avatar billede themustangman Nybegynder
23. september 2002 - 07:01 #4
Tak tak