Avatar billede mrn Nybegynder
23. september 2002 - 03:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

FTP Raw command til Serv-U - "Site Exec <file> virker ikke=

Når ejg skriver denne kommando for at køre et program på serveren får jeg beskeden "successful", men programmet jeg "køre" bliver slet ikke kørt.

Nogen der ved hvorfor?

/mrn
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2002 - 05:40 #1
Har du adgang til serverens logfiler? Der kan du formentlig finde svaret. Er det din egen  server?
Avatar billede mrn Nybegynder
23. september 2002 - 11:36 #2
Ja det er min egen server, men der står kun "successful" i loggen - Og den samme besked sendes til klienten.
Avatar billede mrn Nybegynder
23. september 2002 - 11:57 #3
Har lige fundet ud af at den rent faktisk køre den ønskede program, men viser det kun under task manager. Programmet kommer ikke til syne - Desuden kan det ikke lukkes via task manager
Avatar billede mrn Nybegynder
23. september 2002 - 12:48 #4
hmmm, har lavet en .bat fil der kører programmet (Apache Restart). Så nu virker det perfekt....

Da jeg kørte exe filen før fik jeg ikke lov at lukke det igen - Dog åbnede den en ny for hver gang. 12 servere kørende...nice
Avatar billede mrn Nybegynder
23. september 2002 - 12:49 #5
..closed