Avatar billede ktromborg Nybegynder
22. september 2002 - 21:05 Der er 6 kommentarer

Flash ASP Database?

Jeg skal lave en side i Flash som vha ASP eller PHP kan hente fra en Access database.
Man skal kunne søge på f.eks. "Eksperten og den skal derefter hente resultatet fra databasen. Resultatet kan f.eks være "www.eksperten.dk".
Databasen skal bygges såden op så hver jeg kan ud fra hver adresse kan skrive nogle variabler såsom "Hjælp" "internet" osv. Det er så disse variabler ASP/PHP-kaldet skal lede i, så hvis jeg f.eks søger på "hjælp" og der er 2 adresser der har disse variabler, skal begge disse vises.
Ret svært at forklare, men gjorde det så godt jeg kunne :-)
Kan du lave en sådan til mig vil du få alle de point jeg kan give dig.
Håber der er en der kan hjælpe!
Avatar billede terry Ekspert
22. september 2002 - 21:31 #1
Have you any idea as to HOW you get the data out of an Access database?
Avatar billede clscableguy Praktikant
22. september 2002 - 21:32 #2
hej
jeg kan godt lave database og asp jobbet eller jobbene men flash filen kan jeg ikke lave.
Avatar billede terry Ekspert
22. september 2002 - 21:32 #3
It shard form you question to see exactly what you want help with, or maybe its EVERY THING?
Avatar billede clscableguy Praktikant
22. september 2002 - 21:36 #4
skal det være noget i retning af det der ligger på www.cableguy.dk under programming i menu'en. prøv at søg under delphi
Avatar billede clscableguy Praktikant
22. september 2002 - 21:44 #5
hvormeget skal man kunne skrive i variablerne ("hjælp internet o.s.v")?
Avatar billede ktromborg Nybegynder
22. september 2002 - 21:55 #6
Tak for kommentarerne.
Det er det hele jeg skal have hjælp til :-(
Og til clscableguy: Jeg skal have hjælp fra én der også kan lave flash-filen, for ASP og Flash snakker vist sammen på en speciel måde.
Mht variablerne: omkring 30 tegn og 10 variabler.