Avatar billede Slettet bruger
19. september 2000 - 13:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Acces - Brugere

Hvor mange brugere kan en Access-database håndtere samtidigt???
Avatar billede dannymoeller Nybegynder
19. september 2000 - 14:01 #1
ikke særligt mange
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2000 - 14:09 #2
hvor mange er det?
Avatar billede sjensen Nybegynder
19. september 2000 - 14:32 #3
i hjælpen til Access97, under Microsoft Access Specifications står der

Number of concurrent users: 255

Det betyder at der max kan være 255 brugere logget på ad gangen, men ikke at der ikke kan være flere der bruger den. Altså bare ikke samtidig.
Avatar billede sjensen Nybegynder
19. september 2000 - 14:34 #4
Ups. det er under

Microsoft Access Specifications, Read about database specifications det står. Nederst.
Avatar billede cktarget Nybegynder
20. september 2000 - 13:42 #5
Mit svar ville vaere ingen, for access er ikke specielt heldig naar der skal vaere parralel koersel, mellem forskellige brugere. Jeg synes at access har tendens til at \"lukke\" ligesaa snart en bruger er igang.

Mvh Kedde
Avatar billede dr.kaos Nybegynder
22. september 2000 - 03:45 #6
prøv dette link: http://www.mvps.org/access/general/gen0011.htm

Igen concurrent users = 255  en teoretisk grænse

Klip fra en newsgroup:
Users: approx. 20. Theoretical limit=255.
Size: up to 1GB in 97, 2GB in 2000.
I didn\'t observer any issues regarding reaching the max DB size.

For large DBs try to get them on SQL Server from the very begining.