Avatar billede tronixx Nybegynder
22. september 2002 - 17:44 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

GOD firewall

Jeg har på fornemmelsen at nogen sommetider roder i min comp. og vil derfor gerne have anskaffet mig en firewall, nogle der kender nogle GODE der er HELT "up-to-date", og som opfatter alt der bare nærmer sig min computer.
Please gør opmærsom på den skal kunne arbejde sammen med Norton Antivirus 2003 Proffesionel Edition. Jeg skal også stadig kunne spille over nettet uden den laver "ged" i det.
Den må godt koste penge prisen er ligegyldig, bare den er RIGTIG god så :) ...
Avatar billede goulduck Nybegynder
22. september 2002 - 17:49 #1
Cisco Pix ....  :D
Avatar billede iceworld.tk Nybegynder
22. september 2002 - 17:51 #2
Avatar billede bongobride Nybegynder
22. september 2002 - 17:52 #3
Her er lige et par stykker:
ZoneAlarm - www.zonelabs.com
Agnitum Outpost Firewall - Intet link til den
Avatar billede bufferzone Praktikant
22. september 2002 - 22:13 #4
Zonealarm er en rigtig dårlig firewall. For det første er der tale om en personlig firewall, der installeres på samme maskine som man sidder på. Dette er faktisk ikke en firewall, selvom producenterne kalder det sådan. Selv blandt personlige firewalls giver Zonealarm dårliger sikkerhed end de fleste andre. Dette skyldes at den er så almindelig som den er, hvorfor det selvfølgelig er den de fleste hackere koncentrere sig om. Zonealarm er lige til at pisse igennem og du kan finde masser af oplysninger på nettet om hvordan man gør

Hvis du vil have sikkerhed, er du nødt til at betale for det, og du får hvad du betaler for. Cisco Pix er en rigtig god firewall og den fås i flere forskellige størrelser og priser. Undgå de gratis (Zonealarm og tiny) de er ikke pengene værd, selvom de er gratis
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
22. september 2002 - 23:18 #5
Det er rigtig nok at Cisco Pix er en god firewall, men det er priserne vel også.
Jeg kan anbefale Zyxel Zywall. Priserne starter fra ca 2000.- kr.

Kort om ZyWall 1, som er den mindste:
Stateful Inspection Firewall med DoS
1 VPN IPSec, 3DES klient
Router med SUA/NAT og DHCP
WEB Konfigurator
10M WAN, 4 ports 10/100 M Switch

Læs mere: http://www.zyxel.dk under Firewall & VPN
Håber det kan hjælpe dig lidt.
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. september 2002 - 08:55 #6
Jeg har set en Cisco SOHO box til godt det samme, kan ikke huske hvor og hvilken model det var
Avatar billede mountainman Nybegynder
23. september 2002 - 09:46 #7
Smoothwall  - - - > whttp://www.smoothwall.org
Avatar billede tronixx Nybegynder
23. september 2002 - 13:59 #8
Cisco Pix hjemmeside please ?! :)
Avatar billede mountainman Nybegynder
23. september 2002 - 14:07 #9