Avatar billede christiandrud Nybegynder
22. september 2002 - 17:39 Der er 4 kommentarer

Åbning af alle porte tecom ar1000

Jeg har en Tecom AR1000 router.

Er det muligt at åbne alle porte uden de skal nat'es. Mit problem er at jeg gerne vil have åbnet port rangen 2300 - 2400, men der er ikke memory nok til at den kan gemme configurationen, hvis jeg kører nat inbound .... på hver enkelt port.
Avatar billede clemme Nybegynder
30. oktober 2002 - 17:15 #1
Du kan forsøge at læse mere på denne side: http://tecom.hjem.orangenet.dk/
Jeg kan huske noget om, at det er et begrænset antal porte der kan pbnes på denne router.
På overstående side, er der et lille "script", du kan vruge til at åbne flere porte på en gang.
Avatar billede klud Praktikant
30. oktober 2002 - 17:17 #2
Kan du ikke bare bruge ip adr. 2 (eks vores router hedder 192.168.1.1, og min ip er 192.168.1.2) alle mine porte er åbne.
Avatar billede christiandrud Nybegynder
15. januar 2003 - 08:12 #3
Er jeres router en Tecom. ? For på min er der default ingen porte åbne... Og den har kun memory til at kunne huske omkring 100 portåbninger...
Avatar billede grenaa1 Nybegynder
13. april 2003 - 13:23 #4
Køb en dlink router DI-604 så er du ude over dine problemer.