Avatar billede dadio Nybegynder
22. september 2002 - 16:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Knap til udskrivning.

Jeg har brug for en knap til udskrivning af en formular i FP 2000. Hvordan opretter jeg den, så den skriver ud på brugerens printer, uanset hvem der går ind på siden. Man kunne forestille sig det var en ordrebekræftelse, som "kunden" printede ud, underskrev og sendte pr. post.
Avatar billede Slettet bruger
22. september 2002 - 16:36 #1
Sæt denne HTML-kode ind:

<form>
<input type="button" value="Print" onClick="self.focus(); self.print();">
</form>
Avatar billede dadio Nybegynder
24. september 2002 - 12:14 #2
>phoenixv, den virkede ikke i første omgang. Jeg prøver igen om et par dage.
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2002 - 15:33 #3
Det skulle den meget gerne gøre. Ellers så smid HTML-koden.
Avatar billede dadio Nybegynder
29. september 2002 - 20:42 #4
>phoenixv, undskyld. Det virker, det var bare mig der var et fjols.Send et nyt svar, så du kan få betalingen.;-) Tusind tak for hjælpen.
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2002 - 16:10 #5
Svar.

Men lad være med at afvise svar. Det er en dum idé at gøre, for det giver altid bagslag. Hvis et svar er forkert, bør du fortælle det til svareren vha. en kommentar, for så får han også at vide, hvad der er galt!
Avatar billede dadio Nybegynder
30. september 2002 - 17:21 #6
Okey dokey