Avatar billede emilnt Nybegynder
22. september 2002 - 16:22 Der er 6 kommentarer

Forfattering af harddisk

Hej

Jeg Kan ikke formatterer en harddisk hvor der har været installeret linux på. Jeg har prøvet fdisk og Windows XP installation Cd'en

PÅ forhånd tak
Avatar billede al Nybegynder
22. september 2002 - 16:26 #1
ka du ikke slette partitionen med fdisk... den skal slettes først, så opretter du en ny, som du så kan formatterer.

Ellers anskaf dig Partitions Magic 7.0 den kan klare det.
Avatar billede rebecca Novice
22. september 2002 - 16:27 #2
hent dette lille program, det kan gøre det>>>>(Ranish Partition Manager)
http://ranish.com/
Avatar billede gudmundp Praktikant
22. september 2002 - 18:40 #3
Der er en anden måde hvis du starter en linux installation op vil du på et tidspunkt skulle lave nogle partioner til linux men i stedet kan du slette partionerne husk at gem og du har en helt ny ren harddisk uden partioner så skal du køre fdisk
Avatar billede emilnt Nybegynder
23. september 2002 - 10:38 #4
I får alsår ingen points for jeg fandt ud af at harddisken var lidt åben i den ene ende, derfor satte jeg en skruetvinge på og så kunne jeg formattere med fdisk

Ellers tak for hjælpen
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
28. september 2002 - 08:10 #5
lukketid?
Avatar billede rebecca Novice
30. april 2006 - 11:36 #6
måske tid at lukke