Avatar billede ultra Nybegynder
22. september 2002 - 11:38 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Har glemt pass?

Hej alle sammen på eksperten.dk

Jeg har en kæmpe prob. og det er: Jeg har glemt min pass til Win 2000 log in!

Hvad kan jeg gøre ?

Jeg har koblet min HD på en anden pc'er, kan man ikke på den måde i regedit se pass eller hva'?

mange tak på forhånd!!!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
22. september 2002 - 11:39 #1
Avatar billede spunk13 Nybegynder
22. september 2002 - 11:40 #2
Passwords er lavet til ikke at kunne brydes..
Det ville være alt for let hvis du bare kunne se den i registreringsdatabasen. Den skal nok være der, men den er, næsten helt sikkert, krypteret.
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
22. september 2002 - 11:42 #3
der er nogen filer der hedder .pwd hvor passwordet ligger i
Avatar billede rkhdk Nybegynder
22. september 2002 - 11:44 #4
mysite => har du selv prøvet at søge efter *.pwd filer på en windows 2000?

jeg har prøvet (og jeg kan se alle filer, system filer osvv.) der er ingen pwd filer..

*.pwd er normalt hvis du bruger modem
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
22. september 2002 - 11:49 #5
der ligger nogle i xp... men de er dæleme krypterede da
Avatar billede goulduck Nybegynder
22. september 2002 - 11:59 #6
Tror bare at du skal følge rkhdks anvisning.
Avatar billede peet-49 Novice
22. september 2002 - 12:05 #7
Du skal boote på win2000 skiven, og lave en reinstallation.
Avatar billede s.stud Nybegynder
22. september 2002 - 16:39 #8
rkhdk -> I stedet for at linke til et spørgsmål, som linker til et spørgsmål, som linker til en ekstern side, hvor lagde du så ikke bare linket ind med det samme...? Det ville da være det nemmeste for spørgeren.
Avatar billede goulduck Nybegynder
22. september 2002 - 17:13 #9
I stedet for at lave et spørgsmål, som er blevet besvaret en del gange før, kunne man ha søgt efter problemet og sikkert ha fået løsningen noget før. :D

Men lad os nu stoppe inden vi får smadret et spørgsmål helt. ;)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
22. september 2002 - 18:09 #10
ultra => fik du klaret problemet?

Goulduck => ;o)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
22. september 2002 - 18:10 #11
doh :)
Avatar billede fusp Nybegynder
28. september 2002 - 16:53 #12
Prøv at logge på som "administrator", uden at angive et password, Win 2000 opretter selv en sådan konto på maskiner der tillader kontoer, og den definere ikke selv noget password, hvis du ikke har gjort det. Herefter kan du bruge funktionen " brugere" under kontrolpanelet til at angive et nyt password på din egen konto.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
25. november 2002 - 22:47 #13
Takker for Pointz! ;o)