Avatar billede znake Nybegynder
21. september 2002 - 17:28 Der er 17 kommentarer

Hvordan bliver man kendt på nettet ?

Jeg har lavet websitet http://laq.dk og har prøvet med alt fra banner- og linkbytte til diverse reklame indlæg i små forums, men desværre ser det ud til at det ikke hjælper aligevel, der er simpelthen næsten ingen andre end dem jeg selv kender på nettet som besøger siden, så hvordan gør man det der med at blive kendt..???
Avatar billede yousif Nybegynder
21. september 2002 - 17:30 #1
Lav konkurrencer .. det plejer at tiltrække brugere..
Avatar billede human Nybegynder
21. september 2002 - 17:30 #2
Faktisk nice site du har der.. Det er da muligt jeg vil begynde at benytte mig af det :)

//Human
Avatar billede znake Nybegynder
21. september 2002 - 17:32 #3
yousif > Der er lige startet en konkurrence

human > nice...
Avatar billede znake Nybegynder
21. september 2002 - 17:34 #4
yousif > Men det nytter jo ikke noget når der ike er nogen der kender siden...

Human < det er personer som dig jeg vil tiltrække til siden, men hvordan..??
Avatar billede loonz Nybegynder
21. september 2002 - 17:37 #5
hehe :o)
Så din reklame i Boogie igår!
Avatar billede yousif Nybegynder
21. september 2002 - 17:38 #6
hmm.. det ville nok være lidt mere tiltrækkende, hvis du lavede en programmerings konkurrence eller noget lignende stort, med store præmier..
Avatar billede znake Nybegynder
21. september 2002 - 17:42 #7
loonz < heh.. yup, nice med noget reklame der gik igennem...

yousif < hvad skal jeg sige, er fattig :P ej, der kommer selvfølgelig nogle bedre konkurrencer i fremtiden,ligenu er det bare med at skaffe flere besøgende....
Avatar billede dkscripts Nybegynder
21. september 2002 - 17:42 #8
Brug www.fastfreewat.dk og andre lign. programmer.....det skaber måske en kunstig "høj" trafik. Men vigitgst af alt folk får set din side og kommer tilbage hvis den er god.

mvh jakob - http://dkscripts.tk
Avatar billede znake Nybegynder
21. september 2002 - 17:44 #9
men skal jeg ikke lave forskellige former for popups med fastfreeway.dk ?
Jeg er nemlig rimelig meget imod popups på mit website...
Avatar billede dkscripts Nybegynder
21. september 2002 - 17:45 #10
Avatar billede dkscripts Nybegynder
21. september 2002 - 17:45 #11
nej der er ingen popups
Avatar billede dkscripts Nybegynder
21. september 2002 - 17:47 #12
Ellers også husk at tilmelde dig på jubii ..yahoo osv .....det kommer til at koste en del, men hvis din side er god kan det være dine penge værd =)

Mvh Jakob ... www.dkscripts.tk
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
21. september 2002 - 17:50 #13
Fed side znake
Avatar billede znake Nybegynder
21. september 2002 - 19:06 #14
Har tilmeldt mig på jubii, the free way, altså først rigtig tilmeldt om et dkscripts  - par måeder, og det vil stadig være efter en masse andre websites af samme type, jeg har ikke ligefrem opfattelsen af at jubii kan skaffe en en masse gæster...

Hvordan virker det der fastfreeway.dk ??

exp-ralle < tak kan se du har tilmeldt dig, så virkede det her indlæg jo egentlig som lidt reklame aligevel....
Avatar billede bufferzone Praktikant
21. september 2002 - 22:45 #15
Det gør du med ganske almindelig webpromotion og web markedsføring, det behøver ikke at koste, men der kræver arbejde og viden. Her er et par trin du kan bruge

1. Indhold. Intet website bliver kendt og velbesøgt uden der er indhold. Skab dit eget indhold, skriv det der interessere brugerne, skriv det på en ny måde.
2. Ressourcer. Et website uden ressourcer er vandskeligt at markedsføre, der skal være noget for brugerne at komme efter, dette kan være rent indhold, men gode relevante links, værktøjer og andet til download, samt interaktion skaber også besøg og gentagne besøg.
3. Optimer dine sidet til relevante søgeord. Find dine relevante søgeord, lav indhold om disse, og optimer til søgemaskinerne.
4. skaf links til dit site. Relevante links der peger på dit site er meget værdifuldt, både i forhold til dine bruger men også i forhold til søgemaskinerne. Skaf dem, find relevante sites og skriv til dem med forslag til hvor i dit site de kan linke til, så det er en fordel for deres brugere også, typisk der hvor dit indhold komplementere deres.
5. Tilmeld til de rigtige søgemaskiner. Nogle søgemaskiner skal man tilmelde til, andre bør man ikke tilmelde til, f.eks. bør du ikke tilmelde til google, en skal finde dig selv. Husk også at til¨melde i den rigtige rækkefølge. Søgemaskinerne sammenligner og derfor kan du oppnå den bedste effekt ved at gøre dette i den rigtige rækkefølge.
6. Lav mere indhold og lav opfølging på dine anstrængelser.

Dette var bare lidt af det du kan, det kræver viden, men den er tilgængelig på nettet, hvis du ikke vil betale for det
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
22. september 2002 - 17:50 #16
Hvad med at smide en masse meta tags ind?

http://www.metamaten.dk
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
22. september 2002 - 17:50 #17
Svar