Avatar billede quattro Nybegynder
21. september 2002 - 15:34 Der er 8 kommentarer

HJÆLP! siden er forældet!

Jeg sidder her på en kammerats computer. Hver gang vi har, f.eks søgt på brugte biler i en "søge-form", og vi bruger "back" knappen, skriver den følgende:

Advarsel! Siden er forældet. Den anmodede side blev oprettet ved hjælp af de oplysninger, du har sendt i en formular. Denne side er ikke længere tilgængelig. Som en sikkerhedsforanstaltning sender Internet Explorer ikke automatisk oplysningerne igen.

Hvad kan vi gøre? Ved nogen hvilke sikkerhedsindstillinger det drejer sig om? Vi har prøvet lidt af hvert, blandt andet at skrue ned for "sikkerhedsgraden".

På forhånd tak
Avatar billede leif Seniormester
21. september 2002 - 15:37 #1
Problemet er at siden er generet ud fra en masse data, men da du bruger back knappen får den ikke alle data med som den skal bruge !!!!

Det eneste er at bruge siden tilbage knapper eller trykke på søg igen .
Avatar billede runeevers Nybegynder
21. september 2002 - 17:20 #2
Du kan også bare trykke tilbage som du gør, og så bare opdatere. Så hvis den brokker sig så bare sig "Forsøg igen"..
Avatar billede quattro Nybegynder
21. september 2002 - 18:12 #3
Tak men, der må da være en løsning. Min egen computer gør det ikke! Det er meget belastende at man skal indtaste alle sine søgekriterier hver gang man har været inde på en anonce!
Avatar billede runeevers Nybegynder
22. september 2002 - 01:57 #4
Du kan jo bare lade være med at åbne søgeresultaterne i det samme vindue. Og nej, der er ikke en løsning, og det er ret utænkeligt at din egten computer ikke gør det samme.
Avatar billede quattro Nybegynder
22. september 2002 - 20:22 #5
Hør nu her! Jeg søger på et bilmærke ud fra pris, kilometer og motorstørrelse. Jeg får måske 150 resultater frem. Dem klikker jeg ind på enkeltvis. Når jeg har kigget på ÉN, trykker jeg "back" i browseren for at komme ud til de 150 anoncer, så jeg kan vælge en ny, men den kan ikke huske dem, og skriver i stedet

"Advarsel! Siden er forældet. Den anmodede side blev... blah... blah..."

På min egen computer can jeg glo på lige så mange af de 150 anoncer jeg vil, bare ved at trykke "back"!

Ligegyldigt hvor utænkeligt det ikke er at min egen computer ikke gør det samme, ved jeg godt selv hvad den gør!
Min kammerats computer gør det på alle sider! og jeg har aldrig set den "fejlmelding" på min egen computer!

Søger én som VED hvilken indstilling jeg skal ændre på, og ikke én der kan fortælle mig at jeg skal trykke "reload"! "RELOAD" hjælper IKKE!

TAK
Avatar billede leif Seniormester
22. september 2002 - 20:50 #6
Hvilken side snakker vi om ???
Avatar billede leif Seniormester
22. september 2002 - 20:51 #7
Der er jo i Funktioner -> Internetindstillinger -> Instillinger(Midlertidige Internetfiler), der er hvor tit den skal tjecke for nye versioner af siden, prøv at samligne dem !!!
Avatar billede quattro Nybegynder
22. september 2002 - 21:29 #8
Den vi lige nu snakker om, er http://www.mobile.de men det gælder stort set alle sider som skal hente fra en database