Avatar billede cypherdenmark Nybegynder
21. september 2002 - 14:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

phpMyAdmin hjælp...

Hej Alle

Jeg har lige inst phpAdmin på min windowsmaskine.

Jeg starter index filen op og programmet starter fint dvs den finder min database. Men hvergan jeg trykker på et links (f.eks genstar Mysql eller brugere osv) på siden spørger den om jeg vil gemme filen ??? Selvom om den skulle sende mig hen til det link jeg klikkede...på....???

Håber i forstår min spg....

Jeg kører
Windows IIS (webserver på mit d:\)
Mysql (database på c:mysql)

På forhånd tak
Avatar billede divazion Nybegynder
22. september 2002 - 10:35 #1
Har det samme problem!!! Det er mega skod :(
Avatar billede svoeber Nybegynder
23. september 2002 - 01:18 #2
Lige umiddelbart lyder det som om, din webserver ikke fortolker PHP korrekt - men hvis du kan komme ind på forsiden af phpMyAdmin, burde det ikke være problemet.
Jeg har haft andre problemer med en ny installation af phpMyAdmin, og det viste sig at hjælpe, da jeg brugte Mozilla i stedet for IE.
Har du prøvet med forskellige browsere?
Kører andre PHP-scripts korrekt på din server?
Avatar billede cypherdenmark Nybegynder
19. januar 2003 - 14:50 #3
jaaaaa det var det også.....havde egentlig glemt spørgsmålet......vil du ligge et svar ellers så napper jeg dem selv igen...TAK
Avatar billede svoeber Nybegynder
19. januar 2003 - 15:36 #4
svar :)
Avatar billede cypherdenmark Nybegynder
19. januar 2003 - 16:53 #5
here u are