Avatar billede cooper Nybegynder
15. juli 1999 - 15:54 Der er 31 kommentarer og
1 løsning

Mangler .wad-fil til Halflife!

Jeg mangler selve wad-filen til Halflife. Er der nogen som kan og gider, at hjælpe mig?

/cooper
Avatar billede graae Nybegynder
19. juli 1999 - 19:59 #1
...jeg må jo have lært det af nogle...
...Nej!

...Men nu kan jeg snakke om, hvordan man opfører sig fra starten, som du gjorde det...
...Og jeg ved at jeg lavede meget lort herinde i starten, det kan godt være at det var dumt at bede om flere point, og det har jeg sq også lært noget af...
...Men (Tilbage til janteloven), så er du sq for glad for dig selv, og som nybegynder herinde synes man sq ikke at du er verden´s sødeste fyr!!!

...Konklusionen (...Min mening!) må altså være at du skal få dig en ny væremåde!!!

...Jeg er sq så ligeglad som man overhovedet kan være med din brian-side...Og ligeså ligeglad med om de andre brian´er synes den er fed...

...Men nu er Brian´er også kendt for at være nogle der lader sig ret let imponere!!!

/Graae
Avatar billede i11uzion Nybegynder
19. juli 1999 - 20:05 #2
graae>>> En sådan Brian side er sgu da FOR fed man... Jeg elsker at gøre nar af lortet, men det er nu bare for sjov.
Men det er sgu da ret sjovt synes du ikke??? :)
Avatar billede cooper Nybegynder
17. juli 1999 - 15:26 #3
Det kan sgu da være lige meget. Alle kopierer - så drop det pis med at være politisk korrekt!

Avatar billede cyberesben Nybegynder
19. juli 1999 - 16:33 #4
graae>> jeg kan huske flere spm hvor du har fundet en søgemaskine til en, sendt den til hans email og så sagt at andre der ville have den, skulle betale 30 point for at få den sendt. er det måske ikke at være dum?

hvis jeg har sagt at nogen er lamme at høre på, er det fordi de har kommet med ekstremt dårlige argumenter når man fortæller dem at det og det skal de ikke gøre.

jeg fik IKKE ideen fra dig, men fra en der hedder i11uzion som foreslog mig at lave en brian-side med messageboards osv.
jeg har før lavet grin med sider, men din "børnehaven" lavede du fordi du syntes eksperten var barnlig, jeg har kun lavet brian.dk siden for sjov... det er forskellen. og desuden ligner din efterligning slet ikke eksperten!

og jeg har stadig den holdning at vi ikke skal bruge eksperten til udveksling af warez, for godt nok har den ca. samme uptime i % som en warez side har, men den har overlevet i 8-9 måneder nu, så jeg synes det ville være synd at den fik samme skæbne som diverse MP3 sider osv. derfor vil jeg sige at hvis cooper vil spille halflife, må han enten købe det eller gå ind på en warez-side og finde det, eller bruge jumpers svar. der er ikke mere at bekymre sig om, for cooper har sikkert fået sin fil...
Avatar billede jumper Nybegynder
19. juli 1999 - 19:19 #5
admin burde skrive en tilføjelse til reglerne for at bruge eksperten.dk:

"al brug af denne service til ulovlige aktiviteter, som MP3, warez, og lignende, er forbudt og frarådes kraftigt. Overtrædelse vil medføre bortvisning og fremtidig ekskludering."

Eller hvad?

/Thor
Avatar billede graae Nybegynder
19. juli 1999 - 19:28 #6
cyberesben>>
...Jeg tror sq der er mange der har været vidner til dårlig optræden fra din side!!!!

...Jeg lavede min side på 10 minutter, og som jeg skrev ved jeg godt at jeg ikke har gjort noget ud af designet, men at det derimod bare er vigtigt at point´en bliver forstået!!!
...Og jeg skrev også til dig at jeg ikke ville være upopulær, men derimod bare ville have en bedre moral
...Og gu har jeg sq ej været den bedste og mest flinke herinde, men du slår altså os alle, uanset om jeg har scoret 30 point 2 gange på samme spørgsmål!!!

/Graae
Avatar billede graae Nybegynder
19. juli 1999 - 19:30 #7
...Og forresten, synes du selv det er sjovt med en eller anden Brian-side???
Avatar billede cyberesben Nybegynder
19. juli 1999 - 19:48 #8
graae>> jeg synes det er lidt overdrevet at du siger at jeg er "den værste af de værste"... jeg vil sige at det sådan, at jeg har sgu ikke gjort noget som ingen andre har gjort...

men alligevel er der mange som er "ude efter mig", men jeg tror nu også det hænger sammenn med at folk stadig er præget af janteloven, og at man skal ikke tro man er noget, og dem som har mere end os, skal ned med nakken osv. den holder bare ikke mere. og til slut vil jeg sige at jeg sgu aldrig har været så pointgrisk som dig, at KRÆVE flere point, for at andre også kan se ens svar... hver gang jeg har lavet noget som var i nogle filer, har jeg oploadet det så andre kunne se det, selv om jeg alligevel havde fået mine point hvis jeg bare havde mailet det til personen.

og jeg har da også løbende fået en bedre moral og etik herinde, jeg synes i hvert fald selv jeg opfører mig "pænere" nu end da jeg startede her inde for mange mdr siden.

og med hensyn til din bedømmelse af brian-side, så er jeg lige glad om du ikke kan lide den... andre har sagt at den er genial, men hvis du ikke kan lide den, er det dit eget problem... og jeg ville ikke have stjålet ekspertens design hvis det havde været en fungerende side, men da det her er ment som en joke, synes jeg ikke det er så slemt... hvilket de fleste andre heller ikke synes
Avatar billede graae Nybegynder
15. juli 1999 - 16:46 #9
...Er det "frozen" der har svigtet?
Avatar billede goulduck Nybegynder
15. juli 1999 - 17:46 #10
Prøv at installer spillet igen fra CD'en.

Jeg skulle mene at hvis de installere den oven i, så skulle du beholde evt. savegames....

graae: Kom Halflife med frozen? Jeg troede at det var Overdrive.... hehe
Avatar billede cyberesben Nybegynder
15. juli 1999 - 18:23 #11
Køb spillet i stedet for at installere det fra Frozen December
Avatar billede snowball Novice
15. juli 1999 - 19:16 #12
Nååå, det er jo kun små 40mb. Den sender jeg da lige til dig...............NOT

Køb dog selv spillet mand, og vis lidt respekt. Besides, der er jo aldrig andet end problemer med Frozen

Snowball

Avatar billede graae Nybegynder
15. juli 1999 - 19:27 #13
...Enig med jer gutter!

-  Det er kun TABERE som benytter sig af Frozen!!!
Avatar billede mogenshoj Nybegynder
18. juli 1999 - 17:01 #14
Du kan evt. downloade half-life fra Warez. Men det må man jo ikke.

- Mogenshoj
Avatar billede cyberesben Nybegynder
18. juli 1999 - 17:35 #15
i11uzion>> hvorfor skal jeg tro på at en 16-årig dreng uden arbejdegår ud KØBER et stort dyrt program?

nåh men lad det ligge.

cooper>> jaja, det gør alle jo! og du ved sikkert at alle de nyeste gamez og appz kan hentes rundt om kring på nettet, men generelt for de sider der tilbyder det, er at DE IKKE LEVER RET LÆNGE!

hvis vi skal have eksperten om ½ år, så går det ikke at lave den til et board for udveksling af warez/hjælp til at få lortet til at køre osv.

jeg er sådan set skide lige glad med hvem der kopierer hvad, men jeg synes det er forkert at bruge eksperten som udvekslings-sted. det kan få uoverskuelige konsekvenser for både indehaveren og for systemet i sig selv.
Avatar billede cooper Nybegynder
18. juli 1999 - 22:05 #16
CYBERESBEN, DU ER JO ET MEGA TABER SKOD!!!
Avatar billede jumper Nybegynder
18. juli 1999 - 22:07 #17
cooper, kig på den CD jeg glemte ommme hos dig.

/Thor
Avatar billede jumper Nybegynder
18. juli 1999 - 22:08 #18
ommme = omme

/thor
Avatar billede goulduck Nybegynder
18. juli 1999 - 22:18 #19
Hvorfor er Cyberesben nu "ET MEGA TABER SKOD!!!"?

Er det det med at installere spillet, at du har problemer med?
Hvis ikke skal du jo bare installere spillet oven i det gamle... lige meget om det er original CD eller frozen eller hvor du nu har fået det fra.....
Avatar billede i11uzion Nybegynder
15. juli 1999 - 23:09 #20
Nej nej, Frozen er ok, det er sgu det billigset sted at finde MAX... :)
Hehe men ok, Overdrive og SOS er federe.... :)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
18. juli 1999 - 22:27 #21
goulduck>> nej det kan man ikke, for Frozen har lavet en fejl der gør at der mangler en WAD fil, men det er kun lige hele spillet der ligger i den WAD fil...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
18. juli 1999 - 22:29 #22
cooper>> du er sgu da mere taber... hvad fanden har jeg nu gjort? du er måske midsundelig?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
15. juli 1999 - 23:17 #23
fed måde at hænge sig selv ud på!
Avatar billede graae Nybegynder
19. juli 1999 - 11:22 #24
..."Du er måske misundelig!!!" Flot Esben, du viser dig som et mandfolk!!!
...Nej, ikke for noget, det var bare en indledning til denne side, man kan sige at jeg er "Emil":
http://www.pgjweb.subnet.dk/eksperten.htm
...Der er godt nok nogle fejl, men pointen er der stadig, nemlig at eksperten er ved at udvikle sig til en børnehave :o(
Avatar billede cyberesben Nybegynder
19. juli 1999 - 13:08 #25
graae du har sgu ikke været med til at gøre den mere seriøs... tværtimod
Avatar billede cyberesben Nybegynder
19. juli 1999 - 13:32 #26
graae>> din side er sgu ikke noget i forhold til den her:
http://www.brian-eksperten.dht.dk/
Avatar billede jumper Nybegynder
19. juli 1999 - 13:43 #27
esben, den er genial!!!!!

Lav den dog ligesom eksperten.dk, men med dine kategorier ;)

/Thor
Avatar billede cyberesben Nybegynder
19. juli 1999 - 14:40 #28
jumper>> tak

1. Eksperten vil nok ike have at jeg stjæler deres design
2. Jeg kan ikke finde ud af at lave det ligesom eksperten.dk *G*
3. Jeg tror heller ikke jeg har råd til at have en server kørende...

men jeg har planer om noget lignende, bare ikke med samme system som eksperten...
Avatar billede graae Nybegynder
19. juli 1999 - 15:48 #29
Cyberesben>>
...Det har du faneme da heller ikke. Jeg har sq lige fra starten kæmpet for at hjælpe herinde, men laver man en lille fejl, er der en fyr ved navn esben som kommer med følgende irriterende replik: "Du er sq da for lam at høre på!"
...det er ting som dette som ind imellem får mig til at miste lysten for dette geniale sted...

...Desuden fik du idéen til Brian.dk fra min side, da jeg lavede min først!!!

...Og som det sidste synes jeg at vi skal tilbage til spørgsmålet!!!

/Graae
Avatar billede graae Nybegynder
16. juli 1999 - 10:25 #30
...Sikkert!
Avatar billede i11uzion Nybegynder
16. juli 1999 - 13:14 #31
Nej nej cyberlesben, min max er sgu købt, og jeg har hverken frozen, overdrive eller sos...
Avatar billede krofar Nybegynder
18. juli 2001 - 02:12 #32
Drop dog den kværuleren!!!